Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Dressyr Någon som vet vart man kan hitta märke 2 programmet gratis på internet? Kollat www3.ridsport.se och hittar det inte.. :confused: :bump:
Svar
1
· Visningar
868
Senast: scintiller
·
S
Dressyr hejsan JAg ska tävla lokalt fösta gången om en månad:D Jag undrar om ni kan ge mig lite små tips när man visar upp och lite...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: DancingQueen2
·
E
Dressyr Nu behöver jag era allra bästa tips! Har just börjat på allvar med skänkelvikningar med min lilla 04a(lilla och lilla snart 5:eek:). Det...
2
Svar
23
· Visningar
3 719
Senast: Ewelina
·
Dressyr Vill gärna veta hur ni resonerar angående längden på tyglarna vid ridning. Jag befinner mig på låg nivå och har hamnat i tankekonflikt...
Svar
6
· Visningar
1 707
S
Dressyr Vad tycker ni, vill ni hålla er till en tränare eller kombinerar ni gärna er träning genom att tex rida för 2 olika dressyrtränare...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: PrinceFair
·
S
Dressyr Hur är era hästar att rida, dvs sitta ner på. Upplever ni eran häst som "studsig" att sitta på eller känns det "bekvämt och lätt" att...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 828
Senast: Myy
·
Dressyr Har en fundering, om jag får igång "min" häst till våren funderar jag på att fara på någon tävling, lga nivåer LC eller LB. Får man...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: tott
·
S
Dressyr Hur går en sådan till? Hur är man "felfri"? Är en klubbtävling, LD2...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: PonnyBus
·
S
  • Låst
Dressyr Vad är skillnaden?:crazy:
Svar
1
· Visningar
964
Senast: lektra
·
M
Dressyr fattar ingenting just nu.... efter att inte ha haft något dressyrlag på två år i klubben, så har vi nu samlat ihop ett dressyrlag som...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 766
Senast: Bialitt
·
T
Dressyr Är det tillåtet? Jag kan inte hitta någonstans i TR att det inte skulle vara det men jag kanske är blind? :confused: Det står att man...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Havregryn
·
Dressyr Utdrag från Dressyr TR 2009 Sadling Sadeln skall vara av engelsk typ (se bild), försedd med stigläder, stigbyglar och sadelgjord...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Immer
·
Dressyr Jaah, som rubriken lyder, vilka/vilken ponnyhingst faller er i smaken? själv så har blicken nästan alltid fastnat på Hellekis Timjan ...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 609
Senast: rostad
·
Dressyr http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=90550 Fy, vad tråkigt.
2
Svar
37
· Visningar
4 922
Senast: Shaklima
·
Dressyr Som rubriken säger, jag har hittat en dressyrkavaj. Faktiskt. På vinden. Det var min storasysters gamla kavaj. Tror hon köpte den i...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: traloppan
·
S
Dressyr Vad var det för program? Hur gick det? Något man bör tänka på? Jag har endast tävlat hoppning, ALDRIG dressyr. :crazy:
2
Svar
21
· Visningar
2 342
Senast: Krockodil
·
T
Dressyr Hej Min instruktör pratar om Kyras abc när vi värmer upp hästarna, men tyvär så glömmer jag vad det är helatiden :angel:. Skulle...
Svar
4
· Visningar
9 424
Senast: Degree
·
Dressyr Godkväll buke! Jag hoppas någon snäll människa kan hjälpa mig med en grej. Vi funderar på att ha ett div 3 eller kanske ev. div 2...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: lomas_
·
B
Dressyr nu behöver jag hjälp här, hoppas någon har/har haft samma problem och kan ge mig bra tips. det är så att min d-ponny har musklat sig...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: hhejemmisen
·
Dressyr Skule vara intressant att få höra i detalj hur just du värmer/rider fram din häst inför ett ridpass. Hur mycket skritt? Trav eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 413
Senast: ida-japp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar