Ponnydressyrhingstar

Sv: Ponnydressyrhingstar

:love: :love:

*kl*
Juno Rory får också läggas til listan, var ju sj väldigt framgångsrik på dressyrbanan.

Det är Jarno ja! =)
(Om allt går väl har jag en bebis efter honom i stallet om 4 månader!)

Det är Alexandra Kjörsvik som äger och rider honom. Tävlas upp till nationell FEI :)

Betäckte mitt sto med Bocaccio Arden RP 149 förra året :)
Defenitivt en hingst som föll mig i smaken :d

20081228-_MG_6885_redi.jpg

Welsh cob hingst av den morderna typen. Tävlat upp t om FEI som ponny. Skall tävla bland storhästarna 2009.
Född 1999
Mkh: 145 cm
Färg: Svart :love: med stjärn och tre vita.

Jag trodde att man bara fick ha det om man var uttagen i landslagstrupperna, men jag kan ha fel...

Jag har bara det på kavajen ej på min frak.
Den ´jag har är ingen landslagmärke, men jag hoppas att jag snart blir uttagen för YR-landslaget. Den jag har är en helt vanlig. Vet ej varför, tyckte det var roligt när jag var liten, sen har den bara suttit kvar. Inget olagligt på något sätt.

Jag har iaf varit med om att fd landslagsryttare på ponny blivit tillsagda att plocka bort sitt märke eftersom de ej var landslagsryttare längre. (Detta på elittävling).

Det vet jag med. Men jag har tävlat med denna kvaj utan att få någon tillsägning. Jag gick ändå till SM förra året på häst, men det är en helt vanlig som man kan beställa på svenska ridsportförbundet. Vet flera som har samma som rider på Elitnivå.
Men dom ser nästan likadana ut. Saknar den undrekanten.

men......handlade inte denna tråden om ridponnyhingstar:confused:

Henfynyw Tywysog, FS Champion De Luxe och Juno Rory - Han är så gosig, kelig och trevlig att rida :love:

ojdå , glömde att det var en dressyr tråd. :angel:

Jag kvalade, med tyvärr blev jag sjuk. Fick körtelfeber. Jag skulle varit med bland JR.
Synd för hästen jag har är riktigt fint.

Hoppsan!, här gick det undan!

Vad skulle du ha ridit för häst på SM:et i somras? Själv red jag en liten B-ponny, men tyvärr är jag för gammal nu :(

Har själv en Juno Rory avkomma i stallet, en av Brolötens uppfödningar, helt underbar häst att rida!
Henfynyw Twywsog är ju bara för läcker :love: Älskar den ponnyn´s steg!, helt otrolig :p

Gillar även Verdi :d, men har för tillfället inget sto som har tid för ett föl just nu :grin: ...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 161
Senast: linnsan
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 856
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Sedna
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar