Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Welsh cob hingst av den morderna typen. Tävlat upp t om FEI som ponny. Skall tävla bland storhästarna 2009.
Född 1999
Mkh: 145 cm
Färg: Svart med stjärn och tre vita.
Jag har bara det på kavajen ej på min frak.
Den ´jag har är ingen landslagmärke, men jag hoppas att jag snart blir uttagen för YR-landslaget. Den jag har är en helt vanlig. Vet ej varför, tyckte det var roligt när jag var liten, sen har den bara suttit kvar. Inget olagligt på något sätt.
Jag har iaf varit med om att fd landslagsryttare på ponny blivit tillsagda att plocka bort sitt märke eftersom de ej var landslagsryttare längre. (Detta på elittävling).
Det vet jag med. Men jag har tävlat med denna kvaj utan att få någon tillsägning. Jag gick ändå till SM förra året på häst, men det är en helt vanlig som man kan beställa på svenska ridsportförbundet. Vet flera som har samma som rider på Elitnivå.
Men dom ser nästan likadana ut. Saknar den undrekanten.
Vad skulle du ha ridit för häst på SM:et i somras? Själv red jag en liten B-ponny, men tyvärr är jag för gammal nu
Har själv en Juno Rory avkomma i stallet, en av Brolötens uppfödningar, helt underbar häst att rida!
Henfynyw Twywsog är ju bara för läcker Älskar den ponnyn´s steg!, helt otrolig
Gillar även Verdi , men har för tillfället inget sto som har tid för ett föl just nu ...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.