Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr är det ngn som har den sadelgjorden? (Amerigo Dressyrgjord med tryckplatta & smal midja) min häst gillar inte dressyrgjordar, inte...
2
Svar
25
· Visningar
7 380
Senast: lektra
·
Dressyr Jag har upptäckt att min pålle ser helkonstig ut i träns med breda nosgrimmor och remmar. Nu är jag på jakt efter träns med nätta remmar...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Anna_
·
Dressyr Har bestämt mig för att ha grå utrustning till lillpojken och letar nu gråa dressyrskydd, gärna liknande jacson i prisklass och...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: Constance
·
Dressyr Är det bara jag som regareat på att det knappt finns några la5 och la6 att rida under våren. Enstaka La:4... och en mkt stor mängd la:3...
Svar
11
· Visningar
1 302
Senast: Cowabunga
·
Dressyr Jag har en unghäst som blev inriden i somras/höstas och han har nu växt ur sin sadel givetvis;) hade ganska mycke problem med honom med...
Svar
10
· Visningar
1 254
Senast: sommarminne
·
  • Låst
Dressyr fundera på att rida ett dressyr program i mars och undra vilka program som man kan rida på en bana som är 20/40.... vilka finns det...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: _MB_
·
K
Dressyr Har ni några tips på bra dressyrsadel till ett fullblod med manke? Omusklad än så länge, ganska rak rygg och manke. Vilka passar enligt...
Svar
19
· Visningar
3 185
Senast: flashlight
·
Dressyr Ni som äger/har ridit i någon av Equipes dressyrsadlar, vad tycker ni? Mjuka? Kvalitén? Hur är lädret, är det halkigt eller är det bra...
2 3
Svar
55
· Visningar
20 306
Senast: reality
·
H
Dressyr Provade ut en hopp och en dressyr till halvblodet, och när han blev pensionär fick nya 'stjärnan' ärva. Nu har jag fått en plats, om jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 652
Senast: Kim_N
·
O
Dressyr En häst som har en Stübben hoppsadel (Siegfried, måste nog vara vid eller xvid då hästen är väldigt bred över ryggen). Vad tror ni att...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: TaylorSwift
·
A
Dressyr SitsEXPERT sökes Har en häst som bitit sig fast i högersidan. Efter total sönderanalys av ALLT så kom jag i lördags fram till följande...
Svar
13
· Visningar
1 422
Senast: anni0001
·
Dressyr Är det bara jag som sknar meeting i Dressyr? Det finns några få på reg/Nat nivå men inte mycket mer vad jag vet. Känner du till något...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Zindy91
·
Dressyr I den låsta tråden skrev flashlight: Jag tror du menar Bomullstwill vilket är något helt annat. Tweed är gjort i ull. Vad jag fattat...
2
Svar
38
· Visningar
4 023
Senast: Seabaz
·
Dressyr Så här när jag sitter och surfar runt och kollar av utbudet av bett så inser jag att jag nog behöver lite hjälp för att veta vad jag...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: Orkide
·
H
  • Låst
Dressyr Såg en film här om dagen och har funderat över den, en tjej som kallar sig dressyrryttare till fullo, har en "dressyrhäst" och strävar...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: break_a_leg
·
C
Dressyr Hej! Har varit på min andra tävling nu hos samma klubb men min lilla dam spänner sig och går med huvudet i vädret hela tiden! Hon är...
Svar
9
· Visningar
1 293
Senast: flashlight
·
Dressyr Jag ska ju ge mig in i dressyr världen efter många års uppehåll;) "Förr" var man tvungen att tävla i stövel man fick absolut inte ha...
Svar
7
· Visningar
1 983
Senast: Bounce
·
Dressyr Jag var hyffsat duktig som liten på detta med att tömköra. Hästen jag då hade kunde ju dessutom det så det var ju ganska enkelt att lära...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 410
Senast: Asa_S
·
Dressyr Nu ska vi se om ni kan hjälpa till. Vi har sökt i TR men inte hittat något. Jag är medryttare på en häst och rider div III laget...
Svar
4
· Visningar
1 389
S
Dressyr Vilka märken har dressyrsadlar med djupa säten? Jag såg en tjej idag på dressyrträningen som hade ett väldigt djupt säte o stora...
Svar
9
· Visningar
5 761
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30