Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ingen har sagt något om att PM har utvecklat equipe. men dom tillverkas av samma företag.
hm då snackar dom ju i princip skit om sina egna sadlar också. .
eller hur, konkurrerande företag brukar inte ha samma hemsida....
att hallring säger så är kanske inte så konstigt, hon vill ju sälja just amerigo sadlar och då är det ju bra om equipe anses som sämre...
jag tycker hemsidan säger sitt i den här saken. .
gick du inte in och kollade på länken som jag la in????
framgår mkt tydligt att det är samma företag:
http://www.selleriaequipe.it/en?q=node/26
dessutom heter företaget selleria equipe så frågan är vad som kom först....
jag har inte sagt att det är SAMMA sadel. men att dom tillverkas av samma företag/fabrik.
men du dom hör ju ihop om dom tillverkas på samma fabrik...^^ du missuppfattar mig.
Amerigo tillverkas i en fabrik som även tillverkar en egen sadel, Equipe. DVS Amerigo är ett eget märke designat i varje detalj separat från Equipe.
men det är ju exakt det jag menar.....
Touché!det kanske den inte är, för jag är inte svensk... .
jag anser att något som tillverkas av samma fabrik hör i hop. vilket inte betyder att det är exakt samma produkt, och man stämplar kanske olika märken på det. ett bättre exempel än dina bilmärken är märkena capriole och capone. det ena görs för my one och det andra för kings. men det görs av samma läder och samma fabrik.
let's agree to disagree!
känner att den här debatten inte är så givande.. vi har helt enkelt olika åsikter om vad som ligger i begreppet "hör i hop". och jag har många olikt designade lädergrimmar, liksom träns, sadelgjordar osv. nog för att det kanske är viktigare hur en sadel är designad men.. JAG tycker att sadlarna hör ihop.
let's agree to disagree!