dressyrsadel med svängd bom

Sv: dressyrsadel med svängd bom

Aha, är det här du är och letar sadlar :)

Jag har provat Piab, tyckte det var en skön sadel som tyvärr var rätt smal i kanalen och inte hade plats för min hästs manke. Provade County Competitor- med kilbossa, så den tryckte baktill och lämnade heller inte riktigt plats för manken. Nu har jag en Passier PSL med cutback, allround mot dressyr som inhandlades beg. för 2500 kr. Annars har jag precis som du blivit här rekommenderad Cliff Barnsby och Prestige Hippos, detta av en sadelutprovare. Allra bäst är så klart att ta ut en riktig sadelutprovare och få goda råd, man behöver ju inte köpa någon sadel av dem för det....

Liknande trådar

Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: sweep
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka