Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Jag har anmält mig till årets första lokala för ponny. Där står det att max ekipage är 40st/klass. Det är nu så att det överskridit 40...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: break_a_leg
·
Z
Dressyr Behöver köpa mig nya benskydd till min häst att använda i dressyren. Han stryker sig runt om och slår på sig ganska hårt ibland. Så de...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 752
Senast: mily
·
Dressyr Hur är det med dopingkontroller inom dressyr, finns dom? Har inga tankar på att starta en dopad häst, men som den fälttävlansryttare...
Svar
14
· Visningar
2 134
Senast: Elinabergh
·
Dressyr Jag har så svårt att komma igång med tänket. Nu är det dags att kräva mer av min häst. Han kan skritta, trava och galoppera ute i...
2
Svar
21
· Visningar
2 607
Senast: Totola
·
Dressyr Konstig formulering i tr, eller är det bara jag som tolkar konstigt :confused: Från tr: Det sista jag strök under, innebär det att...
Svar
15
· Visningar
2 302
Senast: NilaD
·
Dressyr Detta är nog mest en avreagera-mig-tråd (men hoppas på lite respons); är det bara jag här som verkligen stör mig på folk som inte rider...
Svar
16
· Visningar
1 978
Senast: Solis
·
Dressyr Får man ta vilka låtar man vill till Küren? Eller måste man betala för dem? Är ju massa sådant konstigt att man ska betala om man...
2
Svar
26
· Visningar
5 786
Senast: Martina_m
·
T
  • Låst
Dressyr Vad är det som gäller nu? Har försökt tolka TR med hjälp av flera personer. Det står ju att hatt endast får användas av seniorer, förr...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: break_a_leg
·
B
Dressyr Min fodervärd hade sadelprovaren ute igår och hon kom fram till att albion låg bra..Provade en dressyrsadeln Albion K2 ( provade massa...
2
Svar
21
· Visningar
2 221
Senast: mariahmia
·
Dressyr Hejsan kära Bukefalos medlemmar. Nu skulle jag vilja be er om lite hjälp. Jag går på ett naturbruksgymnasium med inriktning...
2
Svar
31
· Visningar
3 946
Dressyr Hej, är det någon här som vet om man får ha gummisnodd på framridning? Gäller en L:C på ponny. Tacksam för svar!:banana:
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Trubbel
·
G
Dressyr Hej Jag var och kollade lite på en dressyr tävling idag och de red en LA:5 tror jag att det var. Efter lite googlande har jag...
Svar
9
· Visningar
2 225
Senast: traloppan
·
D
Dressyr Hejsan! Vad innebär lätt C i dressyr? Hur ser programmet ut? vad är åldersgränsen för c-ponny? är det tills man fyllt 18 år eller får...
Svar
15
· Visningar
2 971
Senast: Trubbel
·
B
Dressyr jag sitter här och ska börja sätta ihop mitt första kür program. jag har sökt lite men inte riktigt hittat någon bra tråd om detta. jag...
2
Svar
32
· Visningar
5 343
Senast: Waco
·
S
Dressyr Vill veta lite vad ni tycker om Amerigo och Röösli dressyrsadlar. Lite om dom olika modeller som finns. Vad för häst/ryttare dom...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
30 137
Senast: poetin
·
Dressyr Hur många grader är Stubben Romanus/Tristan i strl 30 och 31? Samt hur många grader är Passier Grand Gilbert/France Remmi i 30 och 31...
Svar
1
· Visningar
1 424
Senast: Hanna_Z
·
S
  • Låst
Dressyr vad ska man använda för program om man ska sätta ihop kürmusiken på datorn? så man kan sätta ihop olika låtar, klippa ihop och ändra...
Svar
3
· Visningar
3 760
A
Dressyr Funderar på att köpa en Kentaur Andromeda dressyrsadel, någon som har någon erfarenhet av denna? Hur är den kvalitetsmässigt? Är den nåt...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: Salvi
·
B
Dressyr Jag älskar att tävla dressyr; har gjort det i ca 5-6 år men som högst LA. Jag är bara 16 år och ska alltså börja gymnasiet. Det jag...
Svar
13
· Visningar
1 529
Senast: Bezzzie
·
S
Dressyr Skulle behöva lite hjälp! Har haft utprovare till min häst och nu passar Amerigo Alto samt Amerigo Vega Island på min häst. Jag provred...
2
Svar
20
· Visningar
4 760

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat