Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Min medhjälpare/sponsor riden på mina hästar ibland, jag är alltid med och hjälper henne och hon har även fått tränat för "riktiga"...
2
Svar
32
· Visningar
3 127
Senast: weasel_
·
Dressyr Hej, Behöver er hjälp! Har en underbar dressyr valack på 13år som jag tränat och tävlat i dressyr i ca 1 år nu (gått i skogen 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: AnnBur
·
N
Dressyr Hejsan! Har suttit och surfat på nätet och jag ser hela tiden att den o den hästen har gjort det o detta. och undrar nu... Är det...
2
Svar
21
· Visningar
11 670
Dressyr Hej, jag ska tävla dressyr om några dagar och undrar om det är tillåtet att rida på ett tredelat Applemouth bett på klubbtävling? Är det...
Svar
5
· Visningar
1 290
Senast: Petratetra
·
Dressyr Med en 21-åring? Har börjat rida för tränare och det är ju jättekul:) Har tidigare ridit på bana som mest kanske 2-3 ggr/veckan.Vill...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Zolimita
·
Dressyr Jag ska försöka starta mitt 5-åriga sto i Enköpings kvalitetsbedömning i april. Det jag funderar på är om de har rätt att dra ner på...
2
Svar
26
· Visningar
2 530
Senast: Shatoo
·
L
  • Låst
Dressyr Min en av mina dressyr ponnyer är tävlad upp till och med la:1 och hon är jätteduktig på både Förvänd galopp,skänkelvikning och...
Svar
11
· Visningar
1 446
L
  • Låst
Dressyr Har en jättefint 14 årigt sto som jag tävlar dressyr med. Just nu tävlar vi på msv b nivå men hon har gått svår dressyr innan. Hon är...
Svar
10
· Visningar
1 711
Senast: zanzan
·
F
  • Låst
Dressyr Jag behöver er hjälp! Har 700 kronor över nu och jag vill ha ett nytt träns! Närmare bestämt ett rundsytt träns med BRED nosgrimma...
Svar
15
· Visningar
1 969
G
Dressyr Söker efter ny dressyrgjord. Har ni tips på bra kvalitets gjordar.
Svar
18
· Visningar
2 160
Senast: exclusivef
·
Dressyr Hej alla. Jag har sökt med sökfunktionen men inte hittat det jag undrar över. Är ju inte så himla viktigt egentligen, bara för mig :p...
Svar
7
· Visningar
1 684
Dressyr Någon som kan berätta lite mer om den sadeln? Bra och dåligt etc Passar den på hästar med rak rygg och ganska låg/normal manke? Det...
Svar
10
· Visningar
3 667
Senast: Brandybus
·
Dressyr Har idag fått hem en begagnad frack av märket Eurostar, den är jätte fin och ser knappt använd ut. Men när jag sätter på mig den så är...
Svar
13
· Visningar
2 394
Senast: super
·
Dressyr Rider ni ut i dressyrsadel eller har ni en allround alt hoppsadel som ni använder då? Tycker själv inte om att rida ut i dressyrsadel...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 863
Senast: Mariiee
·
M
Dressyr Jag går i funderingar på att ta ut min lilla häst på dressyrbanorna. Han är runt 150 cm. Det jag nu undrar är hur ni som tävlat så små...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 452
Senast: sossan
·
  • Låst
Dressyr Är lite småsugen på att uppdatera halvfoderhästens tränsgarderob lite, och då med ett snyggt dressyrträns med bred nosgrimma. Svart...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
27 398
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Kollade nu i dressyr TR på nätet, men hittar inte en sak jag har för mig att jag läst om tidigare. Jag har för mig att det står att man...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: trofé
·
K
Dressyr Behöver hjälp av erfarna dressyrryttare med detta. Får man tävla dressyr med sådan här nosgrimma? Lokal tävling.:confused: Har kollat...
Svar
13
· Visningar
2 287
Senast: Trubbel
·
G
Dressyr Var inne på TR på ridsportförbundets hemsida. Kollade på de bett som är godkända för tävling i dressyr. Var ju trots allt rätt många...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Gronda
·
Dressyr Ja, vad har ni av ovanstående saker? Märke? Billiga eller dyra? Vad tycker ni om de (ex passform, kvalite, värd sitt pris, ngt ni...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 160
Senast: Victovie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar