Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Det är väll så att på ungponny championatet får det bara vara svenskfödda ponnyer med? Eller har jag fel? Finns det något annat där...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: Albertina
·
C
Dressyr Min dotter på 8 år håller på att göra sin dressyr debut. Problemet är bara att hon har svårt att komma ihåg programmet. Har för mig att...
Svar
13
· Visningar
1 710
Senast: axel
·
Dressyr Jag har en häst med KORT rygg, ja hela hästen är kort från öron till svans. Hästen har också en normalstor halvblodsmanke som är...
2
Svar
32
· Visningar
4 462
Senast: Nica2
·
Dressyr Vad passar de för typ av rygg? De ser ganska svängda ut?
2
Svar
22
· Visningar
8 219
Senast: lektra
·
N
Dressyr Hur gör ni när ni kortar upp tyglarna efter den fria skritten i LC? Har alltid lärt mig att man ska korta lite i taget, men i LC:2 har...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: bigganl
·
P
Dressyr Jag har fått min stackars tränare att riva sitt hår över detta mitt problem. Jag har oerhört svårt att förstå och framförallt se...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 492
Senast: Findy Lee
·
M
Dressyr Jag hade tänkt att tävla pollen i början april så nu har jag några frågor och funderingar som jag tänkte att nån kan hjälpa mig med :)...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Mandh
·
L
  • Låst
Dressyr Vart på ridsportsförbundets hemsida hittar man dressyr program LA LB och LC? skulle bli suuuuper glad för en länk :rofl:
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Dressyrryttare1994
·
Dressyr Har läst lite här på internet och insett att man inte får tävla dressyr på novabett. Rider ett supertrevligt litet sto på ridskolan, som...
Svar
3
· Visningar
1 270
Senast: Waco
·
J
Dressyr Har hittat en gammal bild på en äldre Albion Legend 5000 som ser kanontrevlig ut. Dock hittar jag den ingenstans på annons. När jag...
Svar
2
· Visningar
1 852
Senast: granit
·
Dressyr *Hur går era klubbmästerskap till? *Vad har ni för klasser? *Får alla vara med, eller är vissa "uppklassade"? *Har ni olika...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Thrill
·
G
Dressyr Såg en video på Andreas Helgstrand när han tävlar på sin nya häst Carabas. Under själva programmet har han 4 vita lindor samt spö. Vet...
2
Svar
26
· Visningar
3 863
Senast: Chex
·
E
Dressyr God eftermiddag! Jag är en dressyrryttare på jakt efter nya ridstövlar och jag har tittat på ett par svarta i läder, dragkedja baktill...
2
Svar
28
· Visningar
3 232
Senast: ElinaS
·
S
  • Låst
Dressyr Jag undrar om det är någon som har en bra bild på en dressyrbana som är 20x60m och en som är 20x40m skulle vara jättesnällt för jag...
Svar
1
· Visningar
4 106
Senast: Vimsan
·
M
Dressyr Hej! Jag har just börjat träna dressyr igen med min lille häst efter flera års uppehåll p.g.a. små barn. Under tiden har jag ridit en...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: Mayara
·
Dressyr Jag har under hela mitt hästiga liv(som består av minst 18år) varit extremt förvirrad över det här med händerna. Vad i helskotta ska...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 792
Senast: Novelette
·
Dressyr Min dotter ska tävla lokal dressyr på lördag en LC bara, det är deras första dressyrtävling, hon har bara hopptävlat förut. Viken kavaj...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: Cettan
·
Dressyr Var på dressyrclinic (för känd svensk ryttare) och blev mycket fundersam och även lite förbannad. Med på clinicen rider en ryttare på...
2
Svar
29
· Visningar
4 340
Senast: Atomiic
·
Dressyr Hej. Måste en ponny som ska starta LC på lokal tävling vara knoppad i manen? Mvh Hanna
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: HannaPP
·
D
Dressyr Hur viktig är egentligen formen i LC och LB programmen för ponny? Är vägarna och sitsen viktigast?
Svar
5
· Visningar
1 898
Senast: Findy Lee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025