Hjälm, Kavaj, Hatt och Frack

Sv: Hjälm, Kavaj, Hatt och Frack

Har man som jag STORT huvud så är ju inte för hög hatt det bästa alternativet. Jag gillar de låga dressyrhattarna. Jag tror de jag hittade får hänga kvar som dekoration på vinden.

Jag undrar fortfarande om det är OK att kvinnliga ryttare rider i plommonstop/kubb för en sådan jag också hittat och den sitter som måttbeställd.

(För övrigt, fick du inte plats med fler rosetter på kandaret? *flin*)

Sv: Hjälm, Kavaj, Hatt och Frack

Din ser ändå ut till att sitta bättre än min ;). Tyckte min satt bra hemma när jag testade den, men den är ganska oversized för brösten... Inte lika nöjd längre som när jag köpte den, men får vara glad att jag hittade en frack till en så billig peng! :p Sitter ialf bra i midjan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 645
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm, den är så otroligt snygg och skön, men väldigt dyr. Har varit förälskad i den sen första gången jag såg...
Svar
13
· Visningar
2 629
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10