kür hjälp

Sv: kür hjälp

okej, då tror jag dig ;) heter din ponny waco? såg att det var en ponny vid namn waco som var bortlottad i kungsbacka i helgen, kan det vara du? :confused:
 
Sv: kür hjälp

Ja det är jag. Inte kul att bli bortlottad, behövde verkligen åka till kungsbacka :(
 
Sv: kür hjälp

Waco: vad har du för musik? alltså typ tema..

tänkte höra vad som är populärt bland ponnyryttarna nu, jag ska nämligen också göra en ponny kür, vill ju inte ha samma låtar som alla andra, det blir ju lite pinsamt...
 
Sv: kür hjälp

jag har fått låna färdig musik (och även större delar av mitt program) från en danska, det är någon hemma mixad tecno typ :D :p annorlunda men jätterolig att rida till och passar min räcerponny utmärkt :D
 
Sv: kür hjälp

Ja då lär man ju åtminstonde lägga skritt, trav och galopp i ordningen den kommer i musiken.

För mig var det lättast att rida igenom programmet och bli filmad, sen lägga till musiken. Men självklart hade jag filurat på vad jag skulle ha för musik redan innan programmet blev klart, kunde inte låta bli:D
 
Sv: kür hjälp

Men det händer väl att man tar över musiken från någon annan, frågan är om man tar över hela programmet då?

Det beror lite på hur musiken är, om det händer mkt i musiken tillsamans med programmet den är skapad till så kan det vara svårt att lägga om det. Men är musiken relativt jämn så är det inte så svårt att flytta vägarna som det passar det nya ekipaget.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 613
Senast: Mia_R
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig häst som jag hoppade för första gången i januari, detta var även allra första gången han hoppar i sitt liv. Sen...
Svar
10
· Visningar
1 465
Senast: bfpb
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 585
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp