Sadelprovaren var ute igår..Behöver tips om sadelmärken !!

Sv: Sadelprovaren var ute igår..Behöver tips om sadelmärken !!

Haha, va trött jag blir....Har bestämt mig för att leta reda på en sån å prova kanske iallafall. Nån sadel måste han ju ha när han ska tävlas :)

Sv: Sadelprovaren var ute igår..Behöver tips om sadelmärken !!

Jag vet att ni provade min sadel också. Det är en Bates Maestro. Den är utprovad efter mina hästar som båda har helt rak rygg. Det är konstigt att den vaggade på "er" häst. Men som jaghar fått det berättat så ska den och Inovan vara rätt lika i bommen, och då kommer ju inte den att passa heller. Jag tycker du ska prova en Moris&Nolan. Lycka till!!

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 177
Senast: Mogge
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar