Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Flyinges hingstvisning Var någon där? Vad tyckte ni om årets visning? Vad imponerade och vad var ni besvikna på? Jag är...
Svar
16
· Visningar
1 677
Senast: Gabby_Ossi
·
B
Avel Jag ska köpa ny häst. Och jag vet faktiskt inte om mitt högdräktiga sto (dag 316) hinner att föla innan den nya hästen kommer hem. Kan...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Welsh
·
Avel ...Vill jag ha..... Min märr som skulle vara dräktig med min hingst visade sig inte vara dräktig på sent blodprov (250 dgr) :( hon... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 415
Senast: martha
·
Avel Hur ser en sån ut? Som ett vanligt halvblod eller som en arbetshäst, eller vad? :confused: Anledningen att jag frågar är att en häst -...
Svar
12
· Visningar
1 641
Senast: sussisus
·
P
Avel Hej! Undrar om det är någon som har erfarenhet av Stravinsky eller avkommor till honom? Tänkte betäcka mitt halvblodssto med honom och...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: kskemilie
·
O
Avel Hej! Det blev fel!!! Svarade på en stängd tråd. Lägger den här istället Jag funderar på Poetic Justice till mitt sto. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 813
Avel Jag började fundera lite på hur jag ska lösa det med övervakning av stoet när det är dags för fölning här. Det är stoets och min första... 2
Svar
27
· Visningar
2 391
Senast: Nafayette
·
Avel Min häst ska föla om ca. 4 veckor, om man räknar från betäckningen i alla fall. Hon har börjat fylla juvret ganska bra, på en vecka...
Svar
5
· Visningar
1 281
Avel Går i häst köpar tankar och har så förfärligt svårt att bestämma mig för vilken ras jag vill ha. :confused: Jag tjusas aldeles för lätt...
Svar
13
· Visningar
3 834
Senast: åke
·
L
Avel Finns det en tysk hingst som heter Guido (osäker på stavningen)?
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Leyla
·
R
Avel Vad har denna hingst lämnat o är det någon som träffat honom live? Har letat lite i gamla trådar men hittar inte så mycket.
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Sonic76
·
Avel Hej! Jag är klart ganska oerfaren av avel men är sugen på att betäcka mitt arabsto till sommaren, :love: och studerar o läser allt...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Fredag
·
E
Avel Det här må vara lågvattenmärkt men hur klär sig folk egentligen när de visar sina hästar? Jag menar man behöver väl inte klä sig i... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 698
Senast: Dragonfruit_
·
C
  • Låst
Avel Har läst på flera ställen att "stoet ska vara avmaskat och ha fällt vinterpälsen" innan man skickar henne på betäckning. Någon som vet...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: ameo
·
O
Avel Någon här som vet var man kan hitta information om Lettir frá Saudarkróki? Någon som kanske har någon avkomma efter honom? Hur är de i...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Eila
·
Avel Vad tycker ni? Behövs det förbättringar av testet, är det bra som det är eller har ni andra åsikter? Det "enda" jag har att anmärka...
Svar
15
· Visningar
1 164
Senast: grimman
·
Avel e: Ernö, u: Anisett eu: anilin-Harun al Rashid är sistnämnda av arabiskt ursprung? Är det en arab? Håller på med ett arbete i... 2
Svar
23
· Visningar
1 741
Senast: asan
·
I
Avel Kjarni frá Kálfsstöðum är ju en känd hingst som förra året fick eksem. Ägarna har gått ut offentligt med detta och hingsten kommer att...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: iziz
·
Avel Jag ska betäcka mitt nordsvenska sto till sommaren. I Maj eller Juni tror jag. Och jag undrar hur mycket man kan rida månad för...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Cesam
·
Avel vilken hingst skulle ni aldrig välja till ert sto? (godkänd hingst) och motivering till varför. 3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 105
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka