Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

R
Avel Har någon resultaten från arabernas bedömning idag den 19:e ???
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: __Stilett__
·
T
Avel Jag kan bara hitta trådar om hästar född 03, kanske det har funnits om 04 men jag hittar då inte. Hur stora är era "bäbisar"? Vad är... 2
Svar
33
· Visningar
2 731
Senast: grimman
·
Avel Har Tip Top någon son i svensk avel? För han själv är väl exporterad, om jag minns rätt?
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Görel
·
N
Avel Jag har i dagarna fått ett dåligt besked på posten. Ett av mina avelsston testades mot abortvirus och det visade sig att hon hade...
Svar
18
· Visningar
3 375
Senast: gonkan
·
T
Avel Någon som vet något om dessa två hingstar?? Var kan jag hitta bilder och info om dom här på internet?? Har en 5 årig valack e Testarossa...
Svar
15
· Visningar
3 293
Senast: shady
·
S
Avel Har hittat en mkt trevlig hingst som jag ev vill använda. Den marknadsförs inte (än) i Sverige och nu undrar jag hur man ska gå vidare...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: clownen
·
M
Avel Mitt sto ska föla om ungefär en månad, första gången för både henne och mig. Hennes box är utbyggd till 15 kvm, och i den har hon...
Svar
7
· Visningar
1 251
Senast: CK
·
M
Avel Funderar på vilken hingst vi ska välja. Stoet är e. Concorde - Kaliber och kommer från stofamilj 46. Mamma är helsyster med Krocket och...
Svar
10
· Visningar
1 657
Senast: clownen
·
Avel Alcatraz Vi har funderat på denna hingst till vårt sto e. Zinsky**-Jaguar-Kaliber. Vad tycker ni avelskunniga om denna kombination? Kan... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 256
Senast: hoppsann
·
Avel Efter att ha haft en kanonhelg så blir det tipset inför nästa år – åk dit!!! Det roligaste för min del var såklart att His Highness... 2
Svar
24
· Visningar
2 718
Senast: speedy
·
P
Avel Hej! Har precis köpt ett nytt sto och är TOTALT rådvill vad gäller hingst. Stoet ifåga är e: Oldtimer xx u: Kotiljong (elit) e: Hartung...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: Görel
·
Avel Hoppas någon orkar/har lust att hjälpa mej! Satt och lurade runt och kollade lite på allbreedpedigree - parallelt med att jag kikade...
Svar
5
· Visningar
2 111
Senast: Marna
·
B
Avel Har ett sto som är lågställd. Finns det hingstar som ger bättre högställda avkommor. i så fall vilka ?
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: ancan
·
F
Avel Eftersom min häst inte kommer bli ridbar eftersom hon har div. skador har vi börjat fundera på att avla. Jag har hela tiden varigt fast... 2
Svar
34
· Visningar
3 450
Senast: Frieserhäst
·
C
Avel Jodå jag vet att han i först hand nedärver dressyrförmågor. Men själv har han ju 88/88 på hopp...är det någon som fått vettig avkomma...
Svar
18
· Visningar
1 451
Avel Nån som har någon tanke om denna hingst visades igår på hingsttåget i HBG vill ha synpunkter!!! =) NÅn som kanske har en avkomma...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: Pooh
·
H
Avel Ni som varit på det förut - brukar det vara bra? Många hingstar? Bra hingstar? 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 750
Senast: annae
·
B
Avel Någon som vet något om honom? Vad han har gett? om han tävlas fortfarande och isådanafall med vem? Hur ser han ut? stam? det blev många... 2
Svar
33
· Visningar
5 198
·
Avel I år har vi tänkt att para vårt sto Moonlight (e.Zinsky xx eu.Jaguar).vi väljer mellan 3 hingstar. Den ena är Alcatraz (e.aloube z eu...
Svar
5
· Visningar
1 002
·
D
Avel Jag har nyss skaffat en hästgård och har tänkt bli fodervärd till att börja med, åt några finstammade ston till avel och låta betäcka...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: gonkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka