Ett Mirakel

Sv: Ett Mirakel

http://groups.msn.com/FinnFeaver/etoileflyer.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=437

http://groups.msn.com/FinnFeaver/etoileflyer.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=438

här ett par till kort...hon ser onekligen hemsk ut på en del kort men här kan man se att hon inte är såå black o ful i pälsen ( solen ligger konstigt) och hur lång hon eg är...

här kommer ett kort på kompisen som skall ha 3 veckor senare....ruggigt fult kort :D men kolla magen :rofl:
http://groups.msn.com/FinnFeaver/bilderegnahstar.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=439

TACK Shady *antecknar på kompislistan* :D :D

Näää, men det är jobbigt att älta o vara osäker...samtidigt är jag så dum så jag knappt vågar kolla manuellt också....precis som om det skulle ändra sig då..typ :crazy: ...eller få ännu ett negativt...*bankar skallen i väggen...* :angel:

Humelibumlan skrev:
Vill du ha extra tur, kan du få krama både Humlan o hennes maskot på söndag...brukar ge mig tur! ;)

Å f-n ska du hit?? Jag ska vara värdinna för sponsorerna på restaurangen då... jag kanske får dela ut hederspris till dig då :bump: :bump:

martha skrev:
Å f-n ska du hit?? Jag ska vara värdinna för sponsorerna på restaurangen då... jag kanske får dela ut hederspris till dig då :bump: :bump:
:eek: :eek: Japp... sista loppet såklart...
Är det hederspris där oxå.... :bump: :bump:

//Humlan´s kusk gillar inte Humlans intensiva blick och höga krav när det vankas priser... Är det täcke, blir han nog sjuk... ;)

JAg vet inte...det var två lopp vi inte fick sponsorer till och jag har inget program(har väl inte kommit ut heller än)...men det brukar ordnas nåt ändå..... :bow:

Håller med Nafayette ! Ta ut en vet. för koll så att du kan sova gott och så att vi här inne slipper oroa oss :smirk: .

Om hon är typen som är "brant" och bär fölet djupt kan hon mycket väl vara dräktig och se ut så där. Tycker nog att hon ser dräktig ut vid ljumskarna. Svårt att förklara, men en hömage brukar sitta lägre och aningen längre fram än vad "din" mage sitter. Fast det är ju svårt att se ordentligt på kort.
Kan tänka mig att Nafayette fattar hur jag menar och hon kan nog förklara mer begripligt. ;)

Jag tippar på att det finns ett föl därinne och att du får vänta 10 dagar över tiden ..(matte kommer att slita sitt hår under den långa väntan :p )... det kommer ut ett stoföl med stjärn.

Vad slår vi vad om ???

Tack för det :banana:

Allvarligt, tycker att hon faktiskt ser dräcktig ut. Visst hon har otroligt liten mage. Men du ta ut en vet och kolla henne. Får du ett negativt svar då. Ja då vet du och kan ju betäcka tidigt i år. Hoppas det går bra. Låt oss veta.

:eek: Näää, en svart hingst med stjärn blir det isåfall, vi slår vad om en fika på passande travbana :D

jo, jag får väl göra det...får väl dra ner henne till kliniken..vet ingen rutinerad vet här nu..jag har ju visserligen en på G , men han sa att det kunde vara svårt att känna nu....och det gör mig osäker då jag hört från andra att det skall vara enkelt.....

Ja, dra du ned henne! För nu gjorde "din nye" mig osäker....
För jag hade helt för mid att de fortfarande ligger med fossingarna uppåt...
Och då är det ganska svårt att missa just hovarna!

så, stick iväg nu så vi får veta! ;)

Ja, men när han kommer ut, så är ju åtminstone namnet klart!
Suspicious! :idea:

mvh

Jag tror också att det kan vara svårt att känna, de ligger ju långt ner och det gäller att ha långa armar då :D. Iaf var det vad jag fick höra en gång för många år sen i samma sits. Men UL måste man ju kunna göra?

Hmmm, vid närmare eftertanke så kanske det inte är så smart att dra ner till klinik nu....OM hon skulle vara högdräktig och dessutom den andra ÄR det och man vet aldrig vad det finns för elakingar nere i Karlstad :devil: (virus o så)

Liknande trådar

Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 291
Senast: ginnies
·
Avel Nu har jag haft ut vet och mycket riktigt är stoet tomt. Eftersom vi har egen hingst tog vi hem honom från betet direkt och har släppt...
Svar
4
· Visningar
1 433
Senast: Cornelia
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Habina
·
Avel Naturen borde ju sköta det här, tycker jag, men nu har mitt sto gått över minst 25 dagar om vi utgår ifrån att hon tog sig samma dag som...
Svar
12
· Visningar
3 611
Senast: ponniplutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp