A
Ancor
Sv: omvänd avel
Och jag hävdar fortfarande att hissen inte har gått hela vägen upp i huvudet på en del BB avkommor, jag har personligen sett en röd tråd i deras beteende och dom har haft väldigt olika möderne, det var så jag menade.
Jag har ridit många hästar efter hingstar som sägs vara mkt knepiga, men jag har aldrig stött på den typen av psyke som BB hästarna har. Som sagt det är skillnad på psyke och psyke, vinnarskalle och knäppskalle. MEN detta är min åsikt och jag vill inte ens tänka på vad det skullr resultera i om jag betäckte mitt tuffa Carano - Landlord sto med Beach Boy
olgaklara skrev:Just det om du tagit emot dem på tillridning så är det ju oftast något som gått fel från början.
har aldrig sagt att du skulle vara skogsmulle, men orsaken är oftast att folk som inte kanske lämpar sig för en speciell sorts typ av häst många gånger har en sådan.
Jag hävdar fortfarande att säga att det inte finns några bra efter honom är att gå ett litet steg för långt eftersom både hans blup och det faktum att han har en del gdk hingstar och en del väldigt högt placerade avkommor i tävling.
Det finns negativa saker om alla hingstar och både Cardento och Robin Z liksom Cortez har en hel drös medelmåttiga avkommer betyder det ju inte att de är dåliga att använda i en kontrollerad avel.
BB har en hel del bra avkommer, det kan man aldrig bortse ifrån.
Och jag hävdar fortfarande att hissen inte har gått hela vägen upp i huvudet på en del BB avkommor, jag har personligen sett en röd tråd i deras beteende och dom har haft väldigt olika möderne, det var så jag menade.
Jag har ridit många hästar efter hingstar som sägs vara mkt knepiga, men jag har aldrig stött på den typen av psyke som BB hästarna har. Som sagt det är skillnad på psyke och psyke, vinnarskalle och knäppskalle. MEN detta är min åsikt och jag vill inte ens tänka på vad det skullr resultera i om jag betäckte mitt tuffa Carano - Landlord sto med Beach Boy