Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

J
Avel Nu orkar jag snart inte vänta längre. :( Vårt sto har gått 5 dagar över tiden. Är det någon här som har erfarenhet av det? :confused...
Svar
18
· Visningar
1 492
Senast: åke
·
Avel Ja eller det är inte bara färgen jag är ute efter. :) Först och främst är jag ute efter en hingst med ett bra lynne och 5 jämna...
Svar
9
· Visningar
1 377
Senast: Vala
·
M
Avel Hade tänkt betäcka mitt sto i vår men en relativt liten hingst. Mitt sto är lite över 150 cm, blandning mellan fullblod, danskt varmblod...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: åke
·
Z
Avel Så många som är insatta i hingstarna kan jag se på de senaste trådarna kring bruksprovet. Jag blir lite nyfiken vad ni tycker om Aerline...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: bonzie
·
T
Avel Vad är det som skiljer dessa raser åt? Jag trodde länge att det var samma ras, men eftersom de har olika rasföreningar så är det väl...
Svar
18
· Visningar
3 363
Senast: Ramona
·
M
Avel Hej! Jaha, då var det dags igen att få ordning på alla nummer! Det var ju 23 nygodkända halvblodshingstar i år, vilket borde...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Görel
·
K
Avel Kan man rektalundersöka vid den tidpunkten? Ultraljud är väl för sent, fostret är väl såpass stort då, eller? Är det ökad risk för...
Svar
3
· Visningar
943
U
Avel Någon som sett hingsten Métall "live"? Hur han rör sig å så?
Svar
10
· Visningar
1 093
·
Avel Behöver ha mer information om Humanists hingstlinje, och vilka avkommor han fått i sverige. Vad de har presterat osv. Vilka hingstar...
Svar
4
· Visningar
893
·
Avel Tror ni att några av halvblodshingstarna kommer få höjning eller sänkning av sina avelsbokstäver p g a den nya livstidsstatistiken ... 2
Svar
30
· Visningar
2 234
·
I
Avel Visst var det någon som blev "helblåst" av sitt sto? Jag tror det var förra året, eller kanke året innan, minns inte riktigt. Jag har...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: shady
·
D
Avel Är det någon som använt Emigrant som hingst?
Svar
4
· Visningar
746
Senast: dorisdoris
·
Avel Vet inte om man får för moderator, men? Tänkte att vi kan ha en tråd där vi kan diskutera resultaten under tiden de blir klara. Det... 16 17 18
Svar
357
· Visningar
32 541
Senast: cissiny
·
Avel Fastnade inne på den tyska sidan och hittade återigen Champ of class vart sugen på han för fem år sedan. Nån som känner till något om...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: FadeAway
·
K
Avel Ja!!! Listan finns på ASVH:s hemsida. Vi kommer att få se Dionysos och Karin Rehbein!! :banana: 2
Svar
20
· Visningar
1 933
·
Avel Jag ska åka och titta på en hingst idag som är efter Silver Pine :love: En treåring. Jag ska äga halva hingsten isånnafall , och då...
Svar
14
· Visningar
963
Senast: CA
·
Avel Vilka Hingstar kommer ur samma stofamilj som avanti? ( 2, Betty) Vilka hingstar komnmer från Avanti? (avanti e: Insterburg u Sylfide II...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: sussisus
·
  • Låst
Avel Mitt gamla sto har fyllt juver i natt, hon verkar även vara lite slappare i banden i dag. Hon har tidigare varit "stenhård". Hon är... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 930
Senast: ameo
·
R
Avel Min arabhingst skall visas pà avelsvàrdering i framtiden, nu àr det sà att han ev skall lànas ut till en tjej som àr intresserad av att...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Cesam
·
Avel Vad händer om en listhingt, av varmblodig travras, som enbart har tillstånd för 25 ston lyckas även seminera nummer 26???
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka