Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Tror ni att några av halvblodshingstarna kommer få höjning eller sänkning av sina avelsbokstäver p g a den nya livstidsstatistiken ...
2
Svar
30
· Visningar
2 223
Senast: Görel
·
I
Avel Visst var det någon som blev "helblåst" av sitt sto? Jag tror det var förra året, eller kanke året innan, minns inte riktigt. Jag har...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: shady
·
D
Avel Är det någon som använt Emigrant som hingst?
Svar
4
· Visningar
735
Senast: dorisdoris
·
Avel Vet inte om man får för moderator, men? Tänkte att vi kan ha en tråd där vi kan diskutera resultaten under tiden de blir klara. Det...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
32 517
Senast: cissiny
·
Avel Fastnade inne på den tyska sidan och hittade återigen Champ of class vart sugen på han för fem år sedan. Nån som känner till något om...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: FadeAway
·
K
Avel Ja!!! Listan finns på ASVH:s hemsida. Vi kommer att få se Dionysos och Karin Rehbein!! :banana:
2
Svar
20
· Visningar
1 930
Senast: Görel
·
Avel Jag ska åka och titta på en hingst idag som är efter Silver Pine :love: En treåring. Jag ska äga halva hingsten isånnafall , och då...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: CA
·
Avel Vilka Hingstar kommer ur samma stofamilj som avanti? ( 2, Betty) Vilka hingstar komnmer från Avanti? (avanti e: Insterburg u Sylfide II...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: sussisus
·
  • Låst
Avel Mitt gamla sto har fyllt juver i natt, hon verkar även vara lite slappare i banden i dag. Hon har tidigare varit "stenhård". Hon är...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 922
Senast: ameo
·
R
Avel Min arabhingst skall visas pà avelsvàrdering i framtiden, nu àr det sà att han ev skall lànas ut till en tjej som àr intresserad av att...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: Cesam
·
Avel Vad händer om en listhingt, av varmblodig travras, som enbart har tillstånd för 25 ston lyckas även seminera nummer 26???
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Snurrfian
·
Avel Har lite frågor kring stammen på en kompis häst där mödernet verkar vara belgiskt. Efter hästarnas namn står det "W-00000-Hst." eller...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Fredag
·
Avel Jag har nu två nya ston i avel som båda har fått avkommor sedan förra huvudbandet kom ut. Enligt de kontakter jag har haft med ASVH så...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Pooh
·
B
Avel Nu syns det för var dag att juvret fylls mer och mer! :D Idag är hon inne på dag 303. Räknat från sista dagen hon tog emot hingsten...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: bitch1
·
F
Avel Eftersom min lilla pålle inte mer kommer att fungera som rid/tävlingshäst har jag börjat fundera på att ta ett föl efter henne! Men...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Frieserhäst
·
Avel Vad gör man om färgen är helt fel i passet? Att fölet sett ut att få en helt annan färg vid registrering än den dom slutligen fått? Ska...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: Cat_and_rat
·
Avel Vad händer om en listhingt, av varmblodig travras, som enbart har tillstånd för 25 ston lyckas även seminera nummer 26???
Svar
6
· Visningar
747
Senast: CK
·
Avel Kan man få en hingst utan stam avelsvärderad? SP:vet att man inte/bör avla på en utan stam är bara nyfiken på om man får det eller ej.
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Joyride
·
Avel Mitt sto ska föla om snart en månad och nu undrar jag var man kan köpa en svettdetektor. Tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
1 778
Senast: Nafayette
·
M
Avel var hittar man fullblodshingstar som får betäcka i allmänavel? finns det någon sådan hingstkatalog?
Svar
1
· Visningar
699
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka