Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Är det någon härifrån som ska åka till Herning 10-13 mars? Jag vill verkligen dit och ska se om jag kan få ihop det... /C
Svar
14
· Visningar
981
Senast: Cyllene
·
S
Avel Min häst är registerad i ASRP och nu ska jag få tummarna loss och fixa ett hästpass till henne. Dock så är hon ju betydligt högre än 148...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Cesam
·
S
Avel Halloj! Är det någon som har koll på när Grevagården har avelsvärdering för kallblod? det måste väl vara ganska snart eller?
Svar
2
· Visningar
693
Senast: linu
·
Avel Vad krävs för att ett sto ska bli stamboksfört?
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: mysboll
·
H
Avel Viktigt med hingst som nedärver bra temperament och hoppkapacitet. Vad skulle ni välja för hingst till sto e: Turban Rose??
Svar
5
· Visningar
936
Senast: ancan
·
N
Avel En bekant till mig har ett sto som ska föla i maj. Hon skulle vilja betäcka henne för att få en fölis nästa år också, men hur långt...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Welsh
·
T
Avel Såg en väldigt läcker XX-hingst på TV (världscuphoppning ?) för några månader (minst) sedan, som var svart eller mörkbrun har jag för...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: taskmört
·
P
Avel Hej! Någon som vet om det kommer att vara någon utställning etc i Uppsalatrakterna i sommar? Antingen för fjordingar eller en som är...
Svar
2
· Visningar
900
G
Avel Ska försöka betäcka mitt sto till våren, och har tyvärr gått vilse i djungeln av avelshingstar.Min busa är efter Vivaldi, fux med mkt...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Ghosttown
·
Avel Ja, som rubriken säger, vilken färg anser ni att den här ponnyn har? Tycker att det är lite knepigt, då han ju har väldigt stark fuxfärg...
Svar
19
· Visningar
1 372
Senast: Majjijann
·
C
Avel Nu börjat det röra sig på listan över hingstar som är anmälda till bruksprovet. Några har fallit ifrån, andra har tillkommit. Intressant... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 810
Senast: Fiorano
·
Avel trillade ner i brevlådan idag, snacka om att jag blev förvånad. Stod ju på Ridsports hemsida att den skulle komma den 1:a Mars.. Så nu... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 535
Senast: crazy
·
Avel Halloj! Någon som har erfarenheter eller vet nått om Stravinsky xx?! En underbart vacker hingst! Önskar alla relfelxtioner! Jag...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: crazy
·
Avel Behöver förslag....har funderat på Lipton men börjar nu bli tveksam, mest för att mitt sto egenligen är dressyrstammad. Hon är 21 år...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: ancan
·
I
Avel Känns löjligt att skapa en tråd om nr 2. Men Aldentes skulle ju fått i början av Januari :eek: Nån som vet vart det blev av med...
Svar
11
· Visningar
1 297
Senast: aldente
·
S
Avel Hej! Har funderat på att betäcka med Last Liberty, är det någon som vet hur han är i tempramentet? :banana:
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: bussig
·
D
Avel Vårt sto ultraljudades på dygn 29 pga "upptagen" vet- då konst. det att hon inte var dräktig. Hon skulle fölat i Juni, nu har hon...
Svar
12
· Visningar
1 710
Senast: Morotsbiten
·
Avel Har ett sto som är reg. svenskridponny, men har helt okänd härstammning. Kan jag visa henne och få henne avelsvärderad (heter det så... 2
Svar
29
· Visningar
2 448
Senast: peråke
·
Avel Hos stuteriet grannbyn går en fölunge som är vit/vitaktig med "röd" och förmodligen avbleknande man och svans. Någon som har sett nåt... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 912
Senast: Cesam
·
Avel Finns det någon som vet något om Hippominimus Grizzly Bear RS 261 han är pappa till två av mina sto och jag skulle vilja veta lite om...
Svar
2
· Visningar
1 653
Senast: nala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka