Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Ja, som rubriken säger, vilken färg anser ni att den här ponnyn har? Tycker att det är lite knepigt, då han ju har väldigt stark fuxfärg...
Svar
19
· Visningar
1 367
Senast: Majjijann
·
C
Avel Nu börjat det röra sig på listan över hingstar som är anmälda till bruksprovet. Några har fallit ifrån, andra har tillkommit. Intressant...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 810
Senast: Fiorano
·
Avel trillade ner i brevlådan idag, snacka om att jag blev förvånad. Stod ju på Ridsports hemsida att den skulle komma den 1:a Mars.. Så nu...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 531
Senast: crazy
·
Avel Halloj! Någon som har erfarenheter eller vet nått om Stravinsky xx?! En underbart vacker hingst! Önskar alla relfelxtioner! Jag...
Svar
10
· Visningar
1 135
Senast: crazy
·
Avel Behöver förslag....har funderat på Lipton men börjar nu bli tveksam, mest för att mitt sto egenligen är dressyrstammad. Hon är 21 år...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: ancan
·
I
Avel Känns löjligt att skapa en tråd om nr 2. Men Aldentes skulle ju fått i början av Januari :eek: Nån som vet vart det blev av med...
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: aldente
·
S
Avel Hej! Har funderat på att betäcka med Last Liberty, är det någon som vet hur han är i tempramentet? :banana:
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: bussig
·
D
Avel Vårt sto ultraljudades på dygn 29 pga "upptagen" vet- då konst. det att hon inte var dräktig. Hon skulle fölat i Juni, nu har hon...
Svar
12
· Visningar
1 708
Senast: Morotsbiten
·
Avel Har ett sto som är reg. svenskridponny, men har helt okänd härstammning. Kan jag visa henne och få henne avelsvärderad (heter det så...
2
Svar
29
· Visningar
2 443
Senast: peråke
·
Avel Hos stuteriet grannbyn går en fölunge som är vit/vitaktig med "röd" och förmodligen avbleknande man och svans. Någon som har sett nåt...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 863
Senast: Cesam
·
Avel Finns det någon som vet något om Hippominimus Grizzly Bear RS 261 han är pappa till två av mina sto och jag skulle vilja veta lite om...
Svar
2
· Visningar
1 651
Senast: nala
·
K
Avel Warsteiner 946 vs Wetano 976 Någon som har mer info än vad som redan skrivits här på buke om Warsteiner 946? Funderar på att betäcka...
2
Svar
27
· Visningar
2 942
Senast: clownen
·
C
Avel Tänkte chansa och slänga ut en fråga här: - Är det någon som funderar på att själv importera sperma från någon hingst i år ? Vilken...
2
Svar
34
· Visningar
2 572
Senast: lundsbo
·
Avel Nu är det inte aktuellt iår eller ens nästa år, men funderationerna går ju iaf runt litegrann. Har ett fint kallblodstravarsto vid...
2
Svar
26
· Visningar
2 889
Senast: allroundhästarna
·
Avel Nu har vi fått årets första föl i stallet där jag står uppstallad. :bump: Fölningen hade gått bra och snabbt och resultatet är en...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: Ankan
·
P
Avel Hej! Jag undrar om någon här har sett Bocelli eller några av hans föl? Vad tycker ni? Undrar också om någon vet om det finns någon...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Görel
·
A
Avel hej,,undrar allt om dessa hingstar..Vad lämnar de för avkommor ,både bra och dåligt är av intresse. MVH :love:
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Jarrah
·
Avel Kom just att tänka på nåt jag hörde i höstas. En uppfödare här i närheten har ett sto e Kaliber, och hade ut id-kontrollant till årets...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 783
Senast: MissFideli
·
F
Avel Har en helbrun liten hingstunge, finns inte ett tecken på honom. Hans mamma är brun. Hennes pappa och farfar är skäckar. Hans pappa...
Svar
12
· Visningar
2 134
Senast: Rumpnissen
·
Avel Måste bara fråga. BRUKAR man kunna efteranmäla sig till utställningar?? Generellt? Det ska va en här där jag bor i morgon, fick reda...
Svar
4
· Visningar
719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar