Hingstkalendern

Sv: Hingstkalendern

GiG skrev:
Rambo under ryttare? Vilken katalog har du? Han är ju äntligen på exteriörbild - och jag tycker fö att han var rätt snygg på bilden.
Som sagt så blev det lite fel när jag skrev :o

Okej då förstår jag hur du menade :D

Hälsningar Helen

clownen skrev:
Det här är kopierat från ett mail jag fick från ett mail jag fick från någon på ridsportsredaktion:

1. Du betalar in 230 kr på vårt postgiro 27 81 06-0 och anger namn och adress på talongen.
2. Du ringer till redaktionen 0156-132 40 och uppger ditt bankkortnummer/namn/adress.

Lycka till !

Hälsningar Helen

Jag ringde in den 22 och de drog pengarna samma dag ser jag på mitt konto, men ingen hingstkatalog i brevlådan än. Jag trodde jag skulle haft den igår.
Någon annan som ringt och beställt och inte fått den än?
Eller går den som B-post?

Besviken Pooh

Jag ringde i förrgår, och faxade kopia på kvitto i går förmiddag. Såg fram emot att ha katalogen i brevlådan när jag kom hem idag, men den hade inte kommit :(

Inte bara jag som väntar då...:eek:
Hoppas verkligen den kommer idag så man kan läsa över helgen.

Pooh skrev:
Jag ringde in den 22 och de drog pengarna samma dag ser jag på mitt konto, men ingen hingstkatalog i brevlådan än. Jag trodde jag skulle haft den igår.
Någon annan som ringt och beställt och inte fått den än?
Eller går den som B-post?

Besviken Pooh

Jag beställde och betalade för lääääänge sedan. Ingen hingstkatalog här heller. :(

Gjorde du som jag; ringde in och uppgav kontokortsnumret så de drog pengarna direkt? Tog min adress och lovade posta samma dag.

Nu blir jag snart sur... :confused:

Ja, jag har precis samma upplevelse, ringde in den 22:e, ingen katalog ännu :cry:

..och jag som varit ordentligt förkyld hela veckan har haft all tid i världen att läsa hingstkatalog! Jag har legat och lyssnat varje dag efter posten, och när posten kom försökt tyda om hingstkatalogen ramlat in eller ej, medans jag kravlat ur sängen för typ enda gången på dagen :smirk: Men nejdå, ingen katalog ännu...

Jag ringde tidigare idag och då sa de att det skulle ta tre dagar att få katalogen. Den brukar alltid vara slut nere i Flyinge sista bruksprovshelgen, så jag tänkte att jag skulle ha den i förväg. Vi får väl se om den hinner komma...

Hmm..isåfall skulle den komma till mig idag. Får väl hålla tummarna den ligger där när jag kommer hem, vore onekeligen skönt att få den innan helgen :)

Tror det var likadant förra året...verkade även bero på VART i landet man bor...om man får den kvickt eller ej.*suck*

Nej jag får väl roa mej med att kolla runt alla hemsidor och se om där är några uppdateringar så länge istället.Men svenskarna är ju lika sena på sina hemsidor-bedrövligt.De flesta tyska sidorna är uppdaterade med stationer,avgifter etc redan runt jul.De lär sej aldrig tydligen.*mutter*

MIN KOM IDAG!!!!

Beställde i tisdags/onsdags. (betalade in på kontot...) Har kanske fått någon som var menad till er :o

Vart bor du då?Jag vet inte men det verkar som om den kommer ut snabbare i vissa delar av landet nämligen.Märkte av det även förra året.

Suck...lite deppigt när man varit så tidig med att betala in...och så får folk som betalar in den senare snabbare.

Men men jag är ändå glad att en del av er lyckats få den och kan roa er med den i helgen.Min kommer nog i veckan.Jag får roa mej med annat så länge...

Bor i Uppsala!
Hoppas du får din snart... känns nästan lite elakt att skriva här att min kom så snabbt!

Inte behöver du ha dåligt samvete! Det är Ridsport i såfall som ska ha det, som inte lyckas få ut dem samtidigt.

Hittade inget nytt roligt på nätet precis heller.Nej jag får lov att lugna ner mej ett tag till-man är ju bara så sabla ivrig!

För er som inte vet så har jag noterat två saker;

Hellrik har nya avgifter i år med 2000 kr i språng plus 5000 vid levande föl.

Alcatraz kommer ju till Sverige ÄNTLIGEN och kommer att kosta 2000 vid språng och 6000 kr vid 90 dygns dräktighet.

Ja och även Heliotrop går ett steg längre med att erbjuda sina kunder alternativ att välja 90 dygnsavgift eller levande fölsavgft.

Hästak har 10 årsjubileum med seminstationen och bjuder på 10% rabatt på rubbet!dvs språng,dräktighetsavgift,semin,stationsavgift samt uppstallning.

Någon annan som hört något positivt?

Betalade in i onsdags och fick kalendern idag! Blev positivt överraskad att det gick så fort. Har inte hunnit titta så mkt i den ännu men den lär bli välanvänd :D

Min var INTE i brevlådan igår. Håller de tre dagar så skulle jag haft den, betalde i tisdags... :(

Jo men du ser - jag betalade redan den 18:e dvs fredag veckan innan och inte kom den för det.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 813
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 262
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka