Hingstkalendern

Sv: Hingstkalendern

*knapplån*

För er som inte betalat för hingstkatalogen ännu så har den kommit ut i handeln. Såg den på en ridsportsaffär på Kungsgatan här i Sthlm.

Köper min på dom Nationella hoppningarna nästa helg. Dom brukar alltid sälja den där.

Verkar som vi i Skåne får sent, jag har heller inte fått ännu, trots betalning i tisdags, och samma gäller två vänner här nere, som rent faktiskt betalat mycket tidigare :mad:

Det är nog Posten som ska klandras eftersom vissa fått den som de ska och andra inte.

"högt placerad fullblodshingst i tävlingsstatistiken 2003, 5:a av 35 hingstar"

clownen skrev:
Då kommer nog min också idag ! var det några nya fotografier på hingstarna i år ! jag har för mig att man gick ut med en rekomendation om att det skulle vara exteriörbilder från sidan.

Hälsningar Helen

Fick förresten en tysk hingstkatalog för någon vecka sedan där fans det bla med en dvd på hingstarna placerad i en liten plastficka på insidan av pärmen :). Smidigt !!! Katalogen var stor som ett A4 papper dessutom så hade de flesta hingstarna både exteriör bild och en huvudbild. Hela layouten var otroligt estetisk tycker jag. Undrar vad det skulle kosta att trycka upp en sådan med de svenska hingstarna ? :idea: Man kanske skulle rekomendera den till ridsport och se vad dom tycker om den och vad dem tror om kostnaden ?

Hälsningar Helen
Den tyska hingst katalogen fick jag oxå hem. Jag blev både :banana: och :cry: när jag såg att man fick en dvd med katalogen. tyvär så har jag ingen dvd spelare hemma så jag får väl köpa en i helgen!

clownen skrev:
Då kommer nog min också idag ! var det några nya fotografier på hingstarna i år ! jag har för mig att man gick ut med en rekomendation om att det skulle vara exteriörbilder från sidan.

Hälsningar Helen

Fick förresten en tysk hingstkatalog för någon vecka sedan där fans det bla med en dvd på hingstarna placerad i en liten plastficka på insidan av pärmen :). Smidigt !!! Katalogen var stor som ett A4 papper dessutom så hade de flesta hingstarna både exteriör bild och en huvudbild. Hela layouten var otroligt estetisk tycker jag. Undrar vad det skulle kosta att trycka upp en sådan med de svenska hingstarna ? :idea: Man kanske skulle rekomendera den till ridsport och se vad dom tycker om den och vad dem tror om kostnaden ?

Hälsningar Helen
Den tyska hingst katalogen fick jag oxå hem. Jag blev både :banana: och :cry: när jag såg att man fick en dvd med katalogen. tyvär så har jag ingen dvd spelare hemma så jag får väl köpa en i helgen!
Hur får man hingst katalogen hemskickad??

tänk på att du antagligen kommer vilja ha en dvd spelare som spelar utländskt även antagligen om det är en tysk dvd du vill spela.
det finns annons i ridsport om hur du kan beställa hingst katalogen.

ScissorHands skrev:
tänk på att du antagligen kommer vilja ha en dvd spelare som spelar utländskt även antagligen om det är en tysk dvd du vill spela.
det finns annons i ridsport om hur du kan beställa hingst katalogen.

Ok tack så mycket!

ScissorHands skrev:

Hur menar du? :confused:

Oh, jag är dum. :o
Euorpa är en region, så den går antagligen att spela i vanliga svenska dvd-spelare.
(Bara jag som har problem med dvd-skivor som är fråna ndra regioner och som övht taget värkar vara underligt kodade... :crazy: )

ScissorHands skrev:
Oh, jag är dum. :o
Euorpa är en region, så den går antagligen att spela i vanliga svenska dvd-spelare.
(Bara jag som har problem med dvd-skivor som är fråna ndra regioner och som övht taget värkar vara underligt kodade... :crazy: )

Aha, jo den funkar i vanlig svensk DVD-spelare.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 813
Senast: LadySara
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: miumiu
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 262
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka