Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel vilka lågpris hingstar respektive dyringar har vi inom halvblodsaveln ? 2
Svar
20
· Visningar
2 023
Senast: Sabina_Larsson
·
Avel Skall åka och titta på en åring efter Emmerton-Anart. Hon har fel färg, blir förmodligen för stor för mig (1,67 gissas dom). Men jag har...
Svar
12
· Visningar
1 725
Senast: ancan
·
W
Avel Är totalt handlöst förälskad i den hingsten ;) Bugatti hilltop har ju han som Morfar men vad finns det för fler utan krånglig import... 2
Svar
35
· Visningar
4 959
Senast: HannaPP
·
Avel Är det någon som vet var Magini 695 står uppstallad i år? Har han blivit exporterad? 2
Svar
28
· Visningar
2 217
Senast: pialotta
·
S
Avel Var inne på en hingsthållares hemsida för att kolla årets avgifter. Där var två hingstar (två av våra mest använda hingstar) som har 42... 2
Svar
26
· Visningar
1 782
Senast: hoppsann
·
C
Avel Tänkte bara passa på att fråga om någon av er uppfödare har någon uppfattning om det här med fullblodets placering i stamtavlan dels...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: bonzie
·
Avel finns det någon som har en häst efter honom där ute? Vill gärna veta mer om honom.
Svar
14
· Visningar
870
·
S
Avel Vad är följande hingstar för ena? Vilken kombination är bäst när det gäller att få en avkomma som skulle kunna inbringa en bra slant...
Svar
9
· Visningar
1 265
·
M
Avel Jag betäckte mitt sto i sommrast med Saigon och när vet i dag 16 skulel undersöka mitt sto hittade hon ena äggstocken å fick leta dryga...
Svar
13
· Visningar
1 041
Senast: Morotsbiten
·
Avel Jag har ett svenskt ridponnysto vi funderar på att ta föl efter. Hon är en "riktig" ridponny med stamtavla, avlad för att bli just... 2
Svar
34
· Visningar
3 047
Senast: FadeAway
·
Avel Vad tycker ni om kombinationen Metall - Don Schufro. Har ett sto efter Don Schufro - Elizar. Är intresserad av vilka hingstar som skulle...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Claudia2
·
F
Avel Jag äger ett Danskt Halvblod med dressystam men som hoppar bra. Hon har gått LA dressyr och 140 hoppning. ar tyvärr haft otur och... 2
Svar
23
· Visningar
1 973
Senast: Formosiss
·
Avel Årets samlade lista med stam, station, avelsvärde plus bilder osv. Man kan hitta ganska mycket skoj! :)...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Pooh
·
Avel Jag har betäckt mitt Stanford-sto med Quite-Easy (beräknad fölning 1 april) och är så nyfiken på era Q-E avkommor! Är ni nöjda med dem... 2
Svar
34
· Visningar
2 991
Senast: Ebony
·
Avel Vad vet ni om denna hingst? Blup? Avkommor? Finns det söner i aveln? Anses bra - i vilken/vilka grenar i så fall. Hur ser avkommorna ut?
Svar
6
· Visningar
1 302
B
Avel Hej! Är det någon som vet något om hingsten Oldtimer**? Avkommor, temperament bl.a. men gärna info om honom också. Jag vet bara att han...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Centaur
·
B
Avel Är det någon som vet om Pascal lever och kommer att betäcka i år?
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Veronika
·
Avel Vi har ju 2 korsningar Hbl/NF och före pappans(NF) reg.nr står det SPAR, vad innebär det? Har inte riktigt koll på sånt och eftersom...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Veronika
·
Avel Hur länge skall man rida (skritta) på en häst innan hon får föl. Har ett 20 årigt fjordsto (lånehäst) som ska föla april-maj skiftet...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: aygtn
·
Avel Har läst för länge sedan att man använde sig av en del fullblod när man började avla på travare. Som jag förstod det verkade det till...
Svar
15
· Visningar
1 885
Senast: krizzte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka