Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

K
Avel Warsteiner 946 vs Wetano 976 Någon som har mer info än vad som redan skrivits här på buke om Warsteiner 946? Funderar på att betäcka... 2
Svar
27
· Visningar
2 949
Senast: clownen
·
C
Avel Tänkte chansa och slänga ut en fråga här: - Är det någon som funderar på att själv importera sperma från någon hingst i år ? Vilken... 2
Svar
34
· Visningar
2 574
Senast: lundsbo
·
Avel Nu är det inte aktuellt iår eller ens nästa år, men funderationerna går ju iaf runt litegrann. Har ett fint kallblodstravarsto vid... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: allroundhästarna
·
Avel Nu har vi fått årets första föl i stallet där jag står uppstallad. :bump: Fölningen hade gått bra och snabbt och resultatet är en...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Ankan
·
P
Avel Hej! Jag undrar om någon här har sett Bocelli eller några av hans föl? Vad tycker ni? Undrar också om någon vet om det finns någon...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Görel
·
A
Avel hej,,undrar allt om dessa hingstar..Vad lämnar de för avkommor ,både bra och dåligt är av intresse. MVH :love:
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Jarrah
·
Avel Kom just att tänka på nåt jag hörde i höstas. En uppfödare här i närheten har ett sto e Kaliber, och hade ut id-kontrollant till årets... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 787
Senast: MissFideli
·
F
Avel Har en helbrun liten hingstunge, finns inte ett tecken på honom. Hans mamma är brun. Hennes pappa och farfar är skäckar. Hans pappa...
Svar
12
· Visningar
2 166
Senast: Rumpnissen
·
Avel Måste bara fråga. BRUKAR man kunna efteranmäla sig till utställningar?? Generellt? Det ska va en här där jag bor i morgon, fick reda...
Svar
4
· Visningar
719
M
Avel Kanske är en väldigt dum fråga det här... vi satt på ridskolan och pratade om hingsval till stona. en av tjejerna kom då in på att...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Iglatjarn
·
L
Avel :rofl: :rofl: vad tycker ni om den vackranhingsten landlord
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: ame
·
D
Avel Äre det någon annan än jag som har ett för efter den fantastiskt snygga hingsten Akribori 1053? Vad tycker ni om honom i övrigt (även... 2
Svar
23
· Visningar
3 197
Senast: krypto
·
M
Avel Mitt sto ska ha föl i Juli med just Saigon.. tänkte höra om det finns några som har avkommer efter han?? Vore kul med kort berätta hur...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: Morotsbiten
·
Avel Hejsan Sitter nu och letar febrilt efter en lämplig hingst till mitt sto e Magini - Swift. 162cm och grövre modell, vill ha en större... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 954
Senast: crazy
·
A
Avel Är lycklig ägare till 2 ston med Gletness Rockall :love: i stammen (farfar till den ena och morfar till den andra). Funderar lite...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: gonkan
·
Avel hur gör ni när det är dags att sälja fölet? alltså är det svårt att hitta vettiga köpare? har ni någon kontakt med fölen i efter hand...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Ramona
·
Avel Är det någon som vet om det går att betäcka sitt sto med Electro? Var finns han? Har undrat vart han har blivit av men jag har inte...
Svar
9
· Visningar
1 020
Senast: ancan
·
Avel Snackade med min höleverantör häromdagen och han berättade att om det är för mycket kalium i kossornas foder så är det svårt att få dem...
Svar
1
· Visningar
1 357
Senast: ancan
·
Avel avelspoäng, höjningar, Elit osv. ang. avelsston? Jag har sökt på SPAF men inte hittat vad jag söker i storeglementet. Någon som kanske...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: ameo
·
P
Avel Läste i en hästtidning att 4 personer i Sverige har betäckt med Future. Mitt sto väntar föl efter honom och jag är lite nyfiken pá om...
Svar
1
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utemöbler
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Utflyttningspresent

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka