Akribori 1053

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare DiorGirly
  • Startdatum Startdatum
Sv: Akribori 1053

Vilken kommentar...

...jag anser att Akribori mkt väl kan vara en allsidig typförbättrare.Men jag ser honom inte som den där "dunder & brak" begåvningen som han lanserats som-tyvärr.

Jag tror nog många som använt honom inte har sett honom live heller.HAR DU?

Personligen tyckte jag han var en "grinig j*vel" i boxen-men visst snygg att titta på!

Sv: Akribori 1053

Jag har sett honom live ett antal gånger och när jag tittade på honom i boxen var han inte ett dugg sur (har bara sett honom i boxen en gång, förvisso).
Hans avkommor är ju så unga att vi inte vet ännu vad som blir av dem. Nästa år på treårstesten kanske man kan se några tendenser i alla fall.
Jag har aldrig sagt att han är världens bästa hingst, men han passade väldigt bra till mitt sto och jag är mer än nöjd med avkomman.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp