Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

W
Avel Ligger kanske fel??? Har ett Polsk halvblod med ett pass med full stam från polen. Måste jag byta till svenskt?? Vad händer med hennes...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: martha
·
H
Avel Varför skall man "alltid" avla på dressyr eller hoppning i halvblodsaveln? Jag skulle väldigt gärna se fler dubbelbegåvningar :love...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 307
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Någon här som kan hjälpa mig... jag håller ju vanligen på med halvblod, men har ju kvar ett ponnysto sedan barnen slutade tävla ponny...
Svar
3
· Visningar
921
Avel Satt och bläddrade igenom årets hingstkatalog över vbl-hingstar och tycker den såg riktigt trevlig ut vid en snabb koll. Större format...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Mia_R
·
Avel hejsan.. Vet inte om det här inlägget ska ligga här men jag provar.. Jag håller på att leta ihjäl mig efter en bild på min...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Tiller
·
H
Avel är det någon som har en häst efter han? hur är dom att rida in,har dom överlag hög ridbarhet? tacksam för svar
Svar
3
· Visningar
747
Senast: FT_ryttare
·
Avel Jag gar en fordjupningskurs i avel en dag i veckan och idag pratade vi om hormoner, injektioner, och annat tekniskt. Kom in pa detta med...
Svar
8
· Visningar
935
Senast: Ramona
·
Avel Finns det någon mer än jag som fastnat för honom (och hans otroliga stam...) :bow: Hoppas att han får tillräckligt med ston för att...
Svar
15
· Visningar
1 796
Senast: crazy
·
L
Avel Är han godkänd? Vart stå han? Någon som använt? Vill veta det som finns att veta om honom, det lilkla jag har sett av honom så verkar...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Daniel_sanden
·
Avel Som är skimmel? Jag har fått för mig att han är skimmel, men han var visst mer åt detbruna hållet :angel: Han kanske har nån son med...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: mycket_irriterad
·
L
Avel Berätta lite om fölet i så fall :bump: härstamning etc.
Svar
2
· Visningar
647
Senast: toughcookie
·
Avel Är det någon härifrån som ska åka till Herning 10-13 mars? Jag vill verkligen dit och ska se om jag kan få ihop det... /C
Svar
14
· Visningar
979
Senast: Cyllene
·
S
Avel Min häst är registerad i ASRP och nu ska jag få tummarna loss och fixa ett hästpass till henne. Dock så är hon ju betydligt högre än 148...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: Cesam
·
S
Avel Halloj! Är det någon som har koll på när Grevagården har avelsvärdering för kallblod? det måste väl vara ganska snart eller?
Svar
2
· Visningar
689
Senast: linu
·
Avel Vad krävs för att ett sto ska bli stamboksfört?
Svar
14
· Visningar
1 105
Senast: mysboll
·
H
Avel Viktigt med hingst som nedärver bra temperament och hoppkapacitet. Vad skulle ni välja för hingst till sto e: Turban Rose??
Svar
5
· Visningar
931
Senast: ancan
·
N
Avel En bekant till mig har ett sto som ska föla i maj. Hon skulle vilja betäcka henne för att få en fölis nästa år också, men hur långt...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Welsh
·
T
Avel Såg en väldigt läcker XX-hingst på TV (världscuphoppning ?) för några månader (minst) sedan, som var svart eller mörkbrun har jag för...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: taskmört
·
P
Avel Hej! Någon som vet om det kommer att vara någon utställning etc i Uppsalatrakterna i sommar? Antingen för fjordingar eller en som är...
Svar
2
· Visningar
899
G
Avel Ska försöka betäcka mitt sto till våren, och har tyvärr gått vilse i djungeln av avelshingstar.Min busa är efter Vivaldi, fux med mkt...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Ghosttown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp