C
crazy
Sv: Angående hingstarna anmälda till bruksprovet
Bilder vart då???
Bilder vart då???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gylle skrev:Har nu haft lite roligt nattarbete och lagt upp en del bilder både från exteriörbed och från den uppsuttna hoppningen på hans sida.
Kolla själv om han ser lika anskrämlig ut som man kan tro när man ser exteriörkritiken
Här är länk
gylle skrev:Uppenbarligen inte tillräckligt bra för att de skall ha honom med till fas 2, började ana ugglor i mossen när de började ändra på hans kritik i efterhand att de hade något i görning, fråga mig sedan inte varför.
En välkänd A-tränare och även välkänd hoppdomare tittade på honom från läktaren när han hoppade och det första han sa efteråt är den kommer att bli godkänd klar 10/10 han tyckte att han klart överglänste alla andra och så rekommenderas han inte ens vidare dessutom strödde de ju själv positiv kritik över honom först.
Men de rekommenderar vidare hingstar som rev och vägrade och absolut inte hade någon särskilt bra teknik. En av hingstarna drog tårna i varenda bom på hela banan och såg ut att inte ha kapacitet att hoppa högre (110).
clownen skrev:Jag kan inte annat än hålla med : du borde köra vidare på del 2 av provet i allafall. Även om jag förstår att det kan vara en ekonomisk fråga.
Nu har inte jag sett honom men han verkar ha så mkt kvaliteer så det är synd att inte göra provet fullt ut. Jag har även haft telefonkontakt med några bekanta därnere som tycker att han är riktigt intressant.
Du bör ha ett kvartsamtal och reda ut det här ( det har du betalt för. )
Hälsningar Helen
clownen skrev:Tar mig friheten att svara...
Han är e. Casir Ask ue. Carano uue. Wahnfried
Hälsningar Helen
athena skrev:Vilka, inte Quando VT väl som jag hoppas så mkt på .
Måste ju instämma!shady skrev:Alltså, det är mygel rakt igenom här. Rent ut sagt på svenska hur FAAN kan dom ha sådana domare, som gör så här? Händer ju år efter år att dom dömmer efter ägare/ryttare istället för hästen. Blir så arg att jag skulle kunna lägga en sådan svordoms ramsa, men tyvärr hjälper det föga.
Dom bara kör över alla ändå. ÖÖÖÖÖRRRRKKKKK säger jag bara.