Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel ... vilken hingst skulle jag ta? Har börjat intressera mig lite grann för det då jag "äntligen" har ett sto, nu när möjligheten...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Görel
·
Avel Jag funderar lite över hingstval inför 2009 och känner att det inte finns så många hingstar till mitt ena sto. Så jag börjar fundera...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: QuickStar
·
Avel Jag som egentligen är en äkta arabmänniska ut i fingerspetsarna har gått i tanken att betäcka ett av mina arabston nästa år med något...
Svar
10
· Visningar
1 652
Senast: caballus
·
P
Avel Jag är bara lite nyfiken, ni verkar så kunniga här inne så jag slänger väl ut en fråga........ Har ett sto som är efter cortus 920...
Svar
13
· Visningar
1 157
Senast: Mabuse
·
M
Avel Hurudana har Danones (e. Den Niro) avkommorna blivit? Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
2 370
Senast: Gentiana
·
Avel Någon som har eller har träffat/ridit en avkomma efter Samba Hit I? Vill ni berätta lite om dem?
Svar
4
· Visningar
986
Senast: pianissen
·
E
  • Låst
Avel är så att jag forskar lite i min hästs stam, har hittat lite men de e inte mycke så tänkte de kanske finns nån här som har nån mer info...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: ameo
·
Avel Äntligen, som Gert sa! Listan (sorterad på hoppning) finns att läsa här: http://www.asvh.se/document/blup_hopp0.htm Blup.se...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 430
Senast: Görel
·
Avel oturligt nog så missade jag detta årets flyingedagar, och förra året när jag var där så hade han en infektion och visades aldrig upp...
Svar
7
· Visningar
1 479
Senast: Nela88
·
B
Avel Jag vet inte hur jag ska börja, eller varför jag skriver.. Men ikväll slocknade en stjärna. Jag skulle ut och titta till hästarna...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 753
Senast: Liipet
·
Avel Tittade igenom mina gamla hästpapper, och hittade då protokollet från mitt ena stos stamboksföring. Eftersom hon var gammal vid...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: boccia
·
Avel skulle vilja ta föl efter min häst och vill betäcka henne med en "ridhäst" Mitt sto är ett franskt-amerikanskt varmblod. Sugen på...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 693
Senast: Mabuse
·
Avel Ska släktforska om ett litet russ, vet mamma och pappas namn, undrar nu om det är någon som har något bra tips på hemsidor där man kan...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Zuzzi
·
M
Avel Jag ska köpa en bok men vet inte vilken. Ni här inne har ju massa kunskaper och kanske kan hjälpa mig att välja. Jag tittar på Horse...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel .. stamboksföra ett sto om inte mamman är stamboksförd? Har ett litet nsv sto som jag gärna skulle vilja ha möjlighet att avla på...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: fjordtokan
·
Avel Ska köpa en häst som har Furidant som morfar om den går igenom besiktningen. För mig är den hingsten ganska okänd så jag vänder mig till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 844
Senast: bambam
·
Avel Jag har mitt sto ute på annons då jag är sjuk, det är ju helt fel läge att sälja vad man nu än försöker sälja i dagsläget och nu närmar...
Svar
9
· Visningar
1 618
Senast: jerseyko
·
M
Avel jag satt här hemma som vanligt, bläddrade i ett gammalt fotoalbum och fick syn på en häst. ett sto, halvblod, på närmare 180cm i mkh...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Picasso
·
V
Avel Satt igår och pratade med en kompis. Har en 06a e Cardento som än är rätt liten, växer sakta och kommer växa länge så vill inte pressa...
2
Svar
21
· Visningar
2 661
Senast: Mitrolle
·
H
Avel Ska betäcka mitt skäcksto med okänd stam, och vill helst ha ett skäckföl i samma färg! Hon är trefärgad, dvs rödbrun med vitt, svart...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Soppan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka