Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Avel Lägg in bilder på era föl! Vad hos ditt föl gör han/hon så speciell och personlig? :)
Svar
1
· Visningar
670
Senast: ameo
·
L
  • Låst
Avel Mitt svenska ridponny sto betäcktes sommaren 2008 med Poetic Justice RC 81- jätte roligt! :D Då han är så fin och lämnar sådana bra...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: ameo
·
Ä
Avel Bruksnordsvenskar, Ardenner, Tinker, Fjording, Haflinger och sånt! Blir det några föl i år? Stam? Och bilder när det blir dags...
Svar
18
· Visningar
1 866
Senast: amkm
·
Avel Som sagt så är hon riktigt fet och behöver nu bantas. Jag vill att hon har fri tillgång på hö på dagarna (hon är ranglåg så hon kan inte...
Svar
19
· Visningar
2 730
Senast: mimsabus
·
Avel Vi leker med tanken att jag vill ha en större avkomma efter min ponny. Detta så jag kan fortsätta tävla efter jag fyllt 18. Stoet är...
Svar
19
· Visningar
4 680
Senast: MaRomer
·
J
Avel Någon som har tips på böcker eller annan info på Nätet som rör exteriör samt unghästens utveckling, skelett, utfodring, avvikelser...
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: NilaD
·
S
Avel skulle vilja veta lite om arabhingsten karajan och hans far medalj... nån som vill berätta, eller berätta var jag hittar info? jag har...
Svar
6
· Visningar
1 515
Senast: Cornelia
·
Avel Om man har ett sto som har utrillo i fjärde led och så är man sugen på att betäcka med en hingst som har utrillo i tredje led (alla...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Fille
·
E
Avel Lever han ännu? Vart finns han i så fall? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: Egonson
·
Avel X-at från Ridehesten.. "Conterno Grande pludseligt død Den nu franskejede oldenburgerhingst Conterno Grande døde pludseligt i sin boks...
Svar
1
· Visningar
985
Senast: KickiH
·
Avel Ridskolan har köpt in ett polskt sto med stam. Började nu rota lite i stammen när jag fick lite uppgifter på henne. Hon är född 2001...
Svar
19
· Visningar
1 516
Senast: Icca
·
Avel Tänkte göra en tråd som handlar om vad man ska tänka på när man ska betäcka sitt sto. Alla kostnader runt omkring och allt som ska göras...
Svar
4
· Visningar
3 253
Senast: Cheran
·
Avel Jag försöker hitta en fullblods hingst eller en med mkt fullblod i, som lämnar ädla avkommor, till mitt sto, är det nån som vet nån bra...
2
Svar
25
· Visningar
2 437
Senast: Grandezza
·
H
Avel Hittar ingen info eller nån tråd om denna hingst som finns i stamtavlan på min nya häst. Vill gärna veta mer om honom.
Svar
2
· Visningar
1 863
Senast: Helan
·
Avel Harley VDL (Heartbreaker x Carthago Z) Hittade precis honom och kan inte mer än att säga DEN vill jag ha:love:, eller snarare mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 680
Senast: BertaLotta
·
M
Avel Med en mamma som är 158 och en pappa som är 172. Mamman har aldrig fått föl förr så jag vet inte hur stora föl hon får. Men är det...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: rebeckasff
·
Avel Hejsan! Funderar på att betäcka ett lånesto som jag har hand om ( givetvis är ägare informerad) Hon är själv mkt trevlig i typ, haft...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Salasolen
·
Avel Ja sitter redan nu och klurar, det är många hingstar som det ska kikas på och mycket att lära sig. Har ju bara tittat på hopphingstar...
2
Svar
27
· Visningar
3 166
Senast: Fenestra
·
Avel Vill gärna få råd angående mitt ena sto. Hon har fått fem föl, alla födda här, problemfritt vid brunster, betäckningar och fölningar...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Cornelia
·
Avel Så vitt jag förstår har denna hingst tävlat upp till både medelsvår hoppning och dressyr. Han har en avkomma född på Irland som har...
Svar
16
· Visningar
2 551
Senast: mizz_beauty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka