Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

V
Avel Jag vill ha en hopp avkomma med bra gång gärna lite åt det piggare/tuffare hållet. Stoet är 170cm högt så det hade varit önskvärt med en...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: Viper
·
T
Avel Tips tack :D Skulle vilja se bilder på godkända hingstar o deras avkomma/avkommor (Hoppning, dressyr eller galopp). Ras spelar ingen...
2
Svar
21
· Visningar
2 587
Senast: Tintin
·
Avel Har noen av dere erfaringer med hva disse hingstene avler? Positive og negative egenskaper, hvilka typ av ston passer dom til osv...
Svar
6
· Visningar
1 565
Senast: Mia_R
·
Avel Jag behöver lite tips på hingstar till mitt avelsto. hon är e.Mio d'Baugy ee.Sheyenne de Baugy ue.saygon Hon har tävlat upp till...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Camaro
·
Avel Hej! jag har ett sto http://www.allbreedpedigree.com/nony , vill betäcka henne till ridning helst hoppning, inte löp. Kan inget om...
2
Svar
20
· Visningar
1 953
Senast: Nelle
·
B
Avel Hej, Jo, som rubriken låter, hur många av er ger er på att betäcka ett sto som har kastat? Jag miste mitt föl i söndags, efter halva...
Svar
8
· Visningar
1 705
Senast: majamia
·
I
Avel Det är ca 60 dagar kvar till beräknad fölning och jag tycker magen har krympt. Tidigare såg hon ut som en hängbukssvin ungefär, men nu...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Insanity
·
M
Avel Och hur stora tror ni de kommer att bli? Hur stora är föräldrarna?
Svar
5
· Visningar
792
Senast: kicket
·
Avel Jag har sök, hittade ingen tråd. Men den kan också ha passerat förbi mig. Alla som ska ha bebbe 2009 är detta en tråd för er. Vad...
2
Svar
27
· Visningar
2 439
Senast: majamia
·
Avel Någon som känner till hingsten Grandsudan? Kanske far eller morfar till nån häst ni känner till? Gärna bilder på avkommor mm.
Svar
19
· Visningar
3 960
Senast: MoonAngel
·
Avel Hej! Jag vill veta mer om prince river xx. Är det någon som har hästar efter honom, hur är de i exteriör och temperament. Ja berätta...
Svar
5
· Visningar
2 175
Senast: Moravikensx2000
·
Avel Som säkert en del av er vet fick jag mitt sto tjuvbetäckt :angel: i våras med följden att vi fick spruta bort ett foster för att kunna...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Eastwick
·
Avel Hade för mig att det inte var tillåtet att ha hingsten på både semin och naturligt under samma säsong. Men satt just och kollade på...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: ch791022
·
L
Avel Vilken hingst ska ni ha föl efter i år? Vi ska få ett föl efter Hip Hop.:laugh:
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Sweet_boy
·
M
Avel Jo, jag funderar på att eventuellt betäcka mitt fullblodssto med en dressyrhingst. Då jag inte har bott i sverige på några år, så är...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Cat_and_rat
·
G
Avel Vi är intresserade av den danska hingsten Come Back II till vårt sto. Nu undrar vi vad ni känner till om honom. Vilka möjligheter finns...
Svar
9
· Visningar
4 349
N
Avel Jag har som vuxen tagit upp mitt häst intresse igen från unga år, sitter nu och läser både det ena och det andra för att lära mig så...
Svar
11
· Visningar
28 836
Senast: Mitrolle
·
T
Avel Har oldenbUrgare och oldenbOrgare samma brännmärkning?. //tya//
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: tya
·
T
Avel Min häst har nu ett danskt pass,är en oldenburger.Ska skicka in alla papper i det närmaste för att få ett svenskt pass utfärdat,hur lång...
2
Svar
33
· Visningar
9 682
Senast: tya
·
W
Avel Hur skulle ni tänkt? Har ett sto 50%hbl 25%arab och 25%welsh 155 cm och western och dressyrinriktad lite cob i modellen. Mina tankar...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: Siggelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka