Görel
Moderator
Sv: Hingsten Furidant
Det stämmer!
Nebraska och Labrador är väl helsyskon?
Det stämmer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nebraska och Labrador är väl helsyskon?
Hej!
Jag har en dotter som nyligen köpt en 6-åring med Furidant som morfar och Pentagon som far med Fuga som mamma. Jättefin hoppare, lite skarp och valpig och som behöver en fast hand (tror jag).
Hur gick det för Dig och Ditt planerade hästköp?
Den här tråden skapades i november 2007 och är förmodligen inte aktuell längre.Hej!
Helt ny här. Såg Du mitt svar? Datorer tillhör ej min generation.
undrar om mitt gamla sto är mamma till din märr :-)
Hon hette Flora och var betäckt med bla nebraska och hon var efter furidant-rockad :-)
Hej!
Jag har en dotter som nyligen köpt en 6-åring med Furidant som morfar och Pentagon som far med Fuga som mamma. Jättefin hoppare, lite skarp och valpig och som behöver en fast hand (tror jag).
Hur gick det för Dig och Ditt planerade hästköp?
Nej, det är inte samma sto. Men otroligt lika stammar:
Carrielanes sto är efter Nebraska-Furidant-Rockad-Drabant-Jago, medan avkomman till sto har stammen Nebraska-Furidant-Rockad-Drabant-Mistral xx.
Har nog aldrig sett nåt liknande, faktiskt.
undrar om mitt gamla sto är mamma till din märr :-)
Hon hette Flora och var betäckt med bla nebraska och hon var efter furidant-rockad :-)
Nej, det är inte samma sto. Men otroligt lika stammar:
Carrielanes sto är efter Nebraska-Furidant-Rockad-Drabant-Jago, medan avkomman till sto har stammen Nebraska-Furidant-Rockad-Drabant-Mistral xx.
Har nog aldrig sett nåt liknande, faktiskt.
Aj aj Nelle, Windwalker är e Nebraska (lika gotländskt- Napoleon f ö håller jag med, hoppar mkt bra osv. Försök inte slå mej på fingrarna med stammar på f-hästar
![]()
Hej!