Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Hej allihopa! Jag har ett nu 18-årigt New Fores sto som tyvärr nu måste ta det lite lugnare. Jag funderar nu lite smått på om det är...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: CeciliaN
·
Avel Fredag morgon fick 21-årige Nactus somna in efter att ha fått en lårbensfraktur i hagen. En fantastiskt fin hingst och personlighet, och...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 791
Senast: MiiaN
·
K
Avel Halloj :) Tänkte kolla om ni har något bra tips på hingst? Har ett sto E: Polany (Polydor) Ue: Frülingstraum, som jag har tänkt över...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Kattsillas
·
H
Avel Djup bog, väl liggande bog och välliggande bog, djup OCH välliggande bog, bra bogparti, bogfrihet och grund bog. Snälla någon förklara...
Svar
3
· Visningar
1 459
Senast: Helan
·
S
Avel Har ett sto efter Arrlik-Krocket som jag har i planer på att betäcka om något år, tänkte redan nu börjat kolla efter hingstar. Nu äre...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: lancelot
·
Avel Är det någon som skulle kunna ge mig lite info om Pimpernel, en icke godkänd dansk hingst e Allegro u. Kassandra. Jag vet stammen på...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: wermaeus
·
Avel Jag är bara lite nyfiken, vet ju att de har fullt upp på asvh, men är det någon som fått passet till sin 09 ännu? Jag skickade in...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: tabac
·
Avel Känns lite trist att Sveriges bästa förvärvare av hopponnyer inte kommer tillbaka. Jag kan inte så mycket om ponnyavel, men Poetic...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: OJOJ
·
K
Avel Ser att han har god stam... Men han är ju född 96, vad har han presterat och vad har han lämnat? Eller är han överskattad? Jag är inte...
2
Svar
26
· Visningar
3 643
Senast: Emsan
·
Svar
54
· Visningar
5 598
Senast: Behati
·
Avel I nya Ridsport på sidan 6 i avelsbilagan finns det info de ändringar som gäller från 2010. Den stora grejen är att 2 avelsförbunds...
Svar
10
· Visningar
1 521
Senast: QuickStar
·
J
Avel Har ett sto efter maraton ue. pompe Har lite svårt att hitta en bra hingst till henne då det behövs en med lite nerver, mycker galopp...
Svar
16
· Visningar
1 540
Senast: Donnatello
·
Avel Har ett arabsto som heter Lewita u. Lamark och ua. Algier. Hon är i år betäckt med en arabhingst och förväntas föla mitten av Juni 2010...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Aliah
·
M
Avel Nu har mitt lilla Akribori-sto vuxit lite mer så nu måste jag fråga igen hur stor ni tror hon kommer bli! =) Som sagt, 15 månader och...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Masse
·
A
Avel Hej. Undrar om det är nån som känner till hingsten Londonswing? En son till Londonderry. Skulle vilja ta del av lite mer information...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: _amanda_
·
Avel Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på foder, men nu blev det här iaf. Märren, 4 år, har 3 mån gammal fölunge vid...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
28 032
Senast: SiZo
·
S
Avel har försökt leta i forumet men inte hittat så mycket. Kan någon ge mig info om hingsten Pilot e. Pilatus?
Svar
18
· Visningar
4 730
Senast: Snowball
·
Avel Har sökt lite på denna hingsten men hittar bara gammla trådar.. Så alla åsiker är välkommna! Även ni med avkommor, även om han inte...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: Pazuzu
·
Avel Hej. Hoppas någon kan hjälpa mig att reda ut begreppet " små ledgångar ". Min tre åring fick det omdömmet på tre års testet. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 826
Senast: carre10
·
J
Avel Finns säkert trådar om detta, men undrar ändå hur mycket ni rider och hur hårt. Ni som har dressyrhästar hur mycket tränar ni ?? Mitt...
2
Svar
29
· Visningar
2 652
Senast: Gazque
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka