Vad är det som gör For Feeling så bra?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare katjaA
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vad är det som gör For Feeling så bra?

Temperamentet verkar vara helt fint på honom, nästan så han saknar lite hingstkaraktär och är för lugn, men jag tror han tvingats att mogna väldigt fort med tanke på allt han gjort i ung ålder.

Jag har sett honom ganska många gånger efter hand, och samma coola kille hela tiden :d

Men precis som Crazy sagt ovan, om det nu stämmer att han har skavanker så är det nog beroende på att han tagits väldigt hårt som ung :(

Har ett fullblodssto i mitt stall som fått en avkomma efter FF för en vecka sedan. Stoet är inte mitt, utan jag har det på helinackordering. Avkomman som är en hingst mycket snygg, ädel och med en härlig galopp. Även om inte jag skulle valt FF så kan jag inte annat än erkänna att ungen är kanonfin och har en härlig attityd till sin omgivning.

Jag tror dock att FF kommer att ha en positiv inverkan på svensk avel, men att det kommer att finnas fasligt mycket föl till salu efter honom.

Frågan är om köparna har samma favorithingstar som uppfödarna?

Rut skrev:
Frågan är om köparna har samma favorithingstar som uppfödarna?
DET är alltid en mycket bra fråga! Som uppfödare måste man på något sätt försöka förutse vad köparna kan vara intresserade av. :smirk: Och det är inte alltid så himla lätt... :crazy:
Oavsett om vi pratar For Feeling, Robin Z, Lambert eller Mack Lobell...

Knapp!!

Någon som vet var For Feeling är idag? Tävlas han?

Kollade lite snabbt och han har placeringar i svår hoppning med ägaren Ralf Litz och segrar tom 1,40 med dottern Jessica Litz!

Liknande trådar

Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 369
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 104
Senast: Skorpion76
·
Avel För en månad sedan förlorade jag ju mitt föl - ett föl som jag tillbringat år med att planera i form av att få mitt sto bedömt (polsk...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 567
Senast: axel
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka