Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej, Kom in i stallet på morgonen och såg att mitt dräktiga sto stod och tuggade så det kom lite lödder. jag tänkte inte mer med det...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Snowball
·
Avel och mitt sto är inte dräktigt. 1åringen har börjat datta igen så jag förstår ju varför hon har mjölk- men hur kunde det bli så mkt mjölk...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: EmelieR
·
Avel Hej Har ett sto som fick vaxprop i ena juvret i Fredags, imorse kom det mjölk ur båda spenarna. När jag tog in henne nu på kvällen...
Svar
8
· Visningar
1 587
Senast: black pearl
·
Avel Morganhästar Såg några morganhästar i en hage i lördags och tyckte de såg trevliga ut. Lagom stora och så. Hur många morganhästar finns...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 096
P
Avel skulle vara jätte snällt om ni på buke vill ge mig tips på ponny hingstar. Ridponnyhingstar eller welsh hingstar är jag intresserad...
2
Svar
31
· Visningar
3 774
Senast: Welsh
·
Avel Har hittat en hingst som nu hamnat på "funderarlistan", men den står på fribetäckning. Är detta vettigt? Någon som har erfarenhet kring...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Welsh
·
Avel Jag är inne på Sandro Hit-blodet till mitt sto, e Ult 894 - Ganesco 503 - Haakon 561. Hon är 162 cm hög och hyfsat ädel, med tanke på...
Svar
7
· Visningar
1 669
Senast: Abeona
·
Avel är sugen på föl igen och funderar på blivande kandidater. den första hästen är efter Lane Courtxx - Marino. vi har enbart tävlat...
Svar
7
· Visningar
1 101
Avel Satt o läste lite i regeltråden, och man får man inte göra efterlysningar? Men utav lite kändare hästar? Aja, vi får väl se om den går...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: lulski
·
O
Avel Någon som har bilder eller vet någon sida där man kan se bilder på föl efter knapstrupper hingsten Ecuador?:laugh:
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Girasol
·
Avel Vet inte om jag postar tråden rätt, men jag gör ett försök;) Iaf. Jag har en brun shettisvalack. Jag har haft honom i 6 år, och VARJE...
Svar
17
· Visningar
2 308
Senast: Isituss
·
Avel vad är han en hibgst eller en valackl . jag var på tävlingarna i helgen och såg han då stod det på papperna att han var en valack och...
Svar
2
· Visningar
1 162
Avel Hejsan! Jag undrar om det finns några unga uppfödare här på buke. Vore roligt om vi kunde samlas i en tråd :) Eller det kanske redan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 384
Senast: Tettte
·
K
Avel Hej! Är det någon som känner till hingsten Dragos f. 1946? Vad han har lämnat för avkommor etc. Stammen har jag, den finns på del Mar...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: dragos
·
Avel Jag har 2st ston som ska betäckas iår. Erina- e:Tomtebos Elvis, u:Celika ue: Almnäs Sirocco. Fux m ljusman o svans. ca 95cm. Super...
Svar
3
· Visningar
1 269
S
Avel Funderar lite på hingst till ett av mina ston. Vad tycker ni om stammen: E: Baloubet Du Rouet (OS 2000,2004) U: Unghäst UE: Hamlet...
Svar
13
· Visningar
1 920
Senast: theJohanna
·
E
Avel Libretto xx samt Ogar och Kerman
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Everything_is_possible
·
T
Avel Var med stoet på seminstationen där vet konstaterade att hon hade mkt cystor och att chansen för att hon skulle ta sig var kanske 50%...
2
Svar
36
· Visningar
4 484
Senast: Miaa
·
O
Avel Hej=) Jag vill betäcka mitt sto nästa år troligen,men vet inte riktigt hur man går till vägar? Jag vill betäcka hon med knapstrupper...
Svar
3
· Visningar
1 292
Senast: sunday
·
M
Avel Hejsan! Den här tråden kanske redaqn finns men nu är jag lite för trött för att orka gå igenom alla ^^^ Det är nämligen så att jag har...
Svar
12
· Visningar
1 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka