Unga Uppfödare

Sv: Unga Uppfödare

Puttar upp tråden lite! Hur många är det i tråden som har ston som ska betäckas i vår?

Jag hoppas kunna betäcka om mitt sto. Beroende på vad som tittar ut så blir det antingen en till "ren" eller också så kanske vi bakar en ponny, vi får se vad som händer!

hej jag är inte med i uu men har ett sto nu på 5år som är betäkt med camaro m som sk föla nu den 14 april. hadde tänkt låna ut henne ett år som avels sto någon som vet vart jag ska slänga in annons för att få bästa svaren
mvh malin:laugh:

vet inte än funderar på att låna ut mitt sto ett år hon är dräktig nu med camaro m och ska föla 14april men har inte bestämt mig än:laugh:

Hejsan! Jag undrar om det finns några unga uppfödare här på buke. Vore roligt om vi kunde samlas i en tråd :) Eller det kanske redan finns en?

Jag har ett avelssto halvblod som är dräktig med Nintender =)
Beräknas föla i slutet på april.

jag har ett sto 5år som är dräktig med camaro m och ska föl 14april men vet inte om jag ska betäka om eller låna ut henne ett år :laugh:

Puttar upp tråden lite! Hur många är det i tråden som har ston som ska betäckas i vår?

Inte betäcka i vår, men fölning på gång närsom förhoppningsvis (3 v. över tiden men med väldigt litet juver). Stoet är e. Camaro M-Sankt Gotthard och betäckt med Last Liberty

Ska på kursen på Strömsholm. Mammas sto ska föla 2 maj är det tänkt, men tveksamt om hon kommer att gå dräktig så länge. Vi funderar på att betäcka i år igen men mormor vet inte om hon kommer orka en åring och ett föl, både hon och vi vill ha ett föl till men som sagt de beror på vad mormor orkar då mammas häst står hos mormor och det är 50 mil emellan, annars hade det varit lite lättare att hjälpa till så mkt som möjligt.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 104
Senast: valpköpare
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 758
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: Praefatio
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 564
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka