Navarino 924

Sv: Navarino 924

Vet du.. ett sådant inlägg får man givetvis inte skriva utan att bifoga bild.. Finns inte det bland forumreglerne.. eller nåt ;).

Jag vill jätte gärna få se honom. Han är ju i det närmaste unik verkar det som!

/U

Jag har det nog nerskrivet där hemma. Vad jag vet så är det än så länge bara en som hunnit ut på tävlingsbanan (än så länge med placering i reg. LA:3). Ingen av dem har fötts upp hos mig och jag vet väl egentligen inte så mycket. OM jag inte minns fel så fik den yngste (e. Corlensky) 49p på fölvisningen, men de åkte aldrig till finalen.
Kollar och återkommer.
/Ulrika

Här kommer några bilder.
Han varjerar i färg under årets gång. från gul till koppar tilbax till gul och sen gul/grå... Manen är vaniljgul, svansen är som på en fjording. men han har ingen ål längst ryggen. frambenen är bara ljusa ej tecken.

Han är född 1997, efter ett sto vid namn Ozelot. Uppfördd av Familjen Grönqvist.

23686480.jpg
[/url][/IMG]

29064894.jpg

29358712.jpg

29358989.jpg

Liknande trådar

Avel Nej jag vill inte ha några diskutioner att vara eller icke vara i den här tråden. Vill inte ha något tjafs alls utan söker bara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
39 889
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 958
Senast: supercassie
·
Avel Saxat från Tullstorps hemsida "Chirlon 870 (Caylon-Kaliber) är nu tillbaka på Tullstorp. Chirlon verkade i avel i Sverige i två år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 665
Senast: rebeckasff
·
D
Avel Enligt Tidningen Ridsport har Robin Z avlivats pga hälsoskäl. http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=90034
2 3
Svar
41
· Visningar
6 954
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka