Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Undrar hur lite hur det fungerar om man när man vill ta föl ändå vill fortsätta träna och kanske tävla sitt sto? Har ett hbl-sto. Många...
Svar
17
· Visningar
2 447
Senast: lizzie
·
Avel 1v gammalt hingstföl som hellre trasslar in sig i staketet än gör annat... När jag är i stallet har jag på elen men då struntar han i...
2
Svar
28
· Visningar
4 017
Senast: gylle
·
Avel Har ett dräktigt sto med beräknad nedkomst 5 maj. Hon går i dag tillsammans med våra 3 vallacker och är väldigt bundis med den mest...
2
Svar
39
· Visningar
7 634
Avel Har ett dräktigt sto nu och om allt går vägen så betäcks hon iår igen. 2011 seminerades hon med TAI (en gång), ingen dräktighet. 2012...
2
Svar
38
· Visningar
6 054
Senast: Opra
·
Avel Denna tråd skapas för oss som har intresse i hingsten Blue Hors Zack! Här kan vi uppdatera oss om hans framgångar och för oss som har...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 410
Avel Hur hittar man ponnyutställningar? Hade velat visa mina connemaror i sommar, men har absolut ingen koll på var jag ens ska leta efter...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: ameo
·
Avel Fick föl för lite mer än en vecka sen. Märkte då att när hon diar så kom en del av mjölken ut genom näsan igen... Tänkte då att det...
Svar
8
· Visningar
2 802
Senast: Sockerbit
·
Avel Tar tacksamt emot tips på hopphingst med bra fertilitet. Hade bestämt mig för hingst för 2013 men backade på denna då jag läste att...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 605
Senast: Görel
·
Avel Funderar på att köpa en avkomma u ett sto som enligt uppgift tävlat 140 cm i Tyskland som 6-åring. Därefter till avel. Född 1999...
Svar
1
· Visningar
1 095
Senast: KickiH
·
Avel Hej! Jag håller på med att forska i min favorithästs förflutna, och har kommit fram till att hon troligen är ett lettiskt halvblod...
Svar
7
· Visningar
3 444
Senast: AgentCarter
·
Avel Jag ska betäcka min 3 åring e. Ludwigs champion ue. Nobel. Skulle vara så tacksam för alla tips. Är ute efter något dressyr inriktat...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Verlin
·
Avel Har lite funderingar som jag hoppas det finns någon vänlig uppfödare kan hjälpa mig med... Annonserat ett föl och vill sälja henne nu...
Svar
17
· Visningar
3 123
Senast: Dingelass
·
Avel Detta är säker en av massa samma trådar, men jag startar den ändå! Jag är ny på detta med avel, och har ungefär 10 000 frågor :D Jag...
Svar
5
· Visningar
1 531
·
Avel Har en fin treåring som ska visas nästa vecka. Hennes hovar är av bra kvalitet och jag vill inte sko för tidigt. Är det nädvändigt att...
Svar
8
· Visningar
1 418
Senast: lytesout95
·
Avel Har precis varit och hämtat ett sto som kan vara dräktig. Säljaren sa att hon gått med hingst i höstas ett par månader. Däremot så...
Svar
14
· Visningar
2 628
Senast: token
·
Avel Jag har en valack, Litfari 17 år, efter Lysingur från Tulka. Vore kul att veta vilka fler avkommor som finns och är aktiva idag. Min...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Bejla
·
Avel Fastnat ordentligt i hingstvals till Don Romantic - Cortez sto modell stor... Har gångartsdiplom och klass 1 i hoppning som 3 åring...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 282
Senast: KickiH
·
  • Låst
Avel Tjoho vad vi skriver! :D Jag fick tag på hovis och ska förhoppningsvis lasta och köra Kaptenen till honom på fredag för att slå på...
104 105 106
Svar
2 102
· Visningar
174 880
·
Avel Finns det någon motsvarighet till svenska språngrulla eller liknande i Tyskland och Holland? Eller någon annan stans där man kan se...
Svar
13
· Visningar
2 063
Senast: Empress
·
S
Avel Någon som kan berätta lite om denna hingst? Jag vet att han tävlat hoppning ganska högt i klasserna, men hur högt? Vad har han lämnat...
2 3
Svar
43
· Visningar
18 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka