Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Tar tacksamt emot tips på hopphingst med bra fertilitet. Hade bestämt mig för hingst för 2013 men backade på denna då jag läste att...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 586
Senast: Görel
·
Avel Funderar på att köpa en avkomma u ett sto som enligt uppgift tävlat 140 cm i Tyskland som 6-åring. Därefter till avel. Född 1999...
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: KickiH
·
Avel Hej! Jag håller på med att forska i min favorithästs förflutna, och har kommit fram till att hon troligen är ett lettiskt halvblod...
Svar
7
· Visningar
3 431
Senast: AgentCarter
·
Avel Jag ska betäcka min 3 åring e. Ludwigs champion ue. Nobel. Skulle vara så tacksam för alla tips. Är ute efter något dressyr inriktat...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Verlin
·
Avel Har lite funderingar som jag hoppas det finns någon vänlig uppfödare kan hjälpa mig med... Annonserat ett föl och vill sälja henne nu...
Svar
17
· Visningar
3 100
Senast: Dingelass
·
Avel Detta är säker en av massa samma trådar, men jag startar den ändå! Jag är ny på detta med avel, och har ungefär 10 000 frågor :D Jag...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Görel
·
Avel Har en fin treåring som ska visas nästa vecka. Hennes hovar är av bra kvalitet och jag vill inte sko för tidigt. Är det nädvändigt att...
Svar
8
· Visningar
1 414
Senast: lytesout95
·
Avel Har precis varit och hämtat ett sto som kan vara dräktig. Säljaren sa att hon gått med hingst i höstas ett par månader. Däremot så...
Svar
14
· Visningar
2 623
Senast: token
·
Avel Jag har en valack, Litfari 17 år, efter Lysingur från Tulka. Vore kul att veta vilka fler avkommor som finns och är aktiva idag. Min...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Bejla
·
Avel Fastnat ordentligt i hingstvals till Don Romantic - Cortez sto modell stor... Har gångartsdiplom och klass 1 i hoppning som 3 åring...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 253
Senast: KickiH
·
  • Låst
Avel Tjoho vad vi skriver! :D Jag fick tag på hovis och ska förhoppningsvis lasta och köra Kaptenen till honom på fredag för att slå på...
104 105 106
Svar
2 102
· Visningar
174 655
Senast: Görel
·
Avel Finns det någon motsvarighet till svenska språngrulla eller liknande i Tyskland och Holland? Eller någon annan stans där man kan se...
Svar
13
· Visningar
2 059
Senast: Empress
·
S
Avel Någon som kan berätta lite om denna hingst? Jag vet att han tävlat hoppning ganska högt i klasserna, men hur högt? Vad har han lämnat...
2 3
Svar
43
· Visningar
18 397
Avel Allt är upp och ner här idag? Aja, har en liten fundering ang hingsten Rolandinho H, Någon som har avkomma efter honom? Älskar stammen...
Svar
5
· Visningar
2 682
Senast: Twihard
·
Avel Jag har ett sto som betäcktes två gånger förra sommaren (naturlig betäckning). Hon tog sig ej på första försöket men på andra försöket...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: gylle
·
Avel Ni som är lite bättre på det här med brunster o beteckningar än jag som är nybörjare! Mitt sto har nu stått en vecka hos hingsten...
Svar
1
· Visningar
1 307
Senast: Miaa
·
Avel Eventuellt blir det en betäckning här i år så det har tittats en del på hingstar under en tid. Avkomman kommer att bli en häst till...
Svar
5
· Visningar
1 712
Senast: Equilina
·
T
Avel Jag är intresserad av att höra vad ni har för åsikter och kunskap om Friendship. Var på Markebäck igår och tyckte han var jätteläcker +...
2
Svar
20
· Visningar
4 536
Senast: LadySara
·
Avel Ni som redan fått era föl i år (o innan oxå självklart).. Tempade ni era hästar för o se när det va dax? Isåfall, ska tempen va högre...
Svar
12
· Visningar
5 832
Senast: chippen86
·
Avel Hejsan jag har ett sto som vi tror är ett holländskt varmblod eftersom hon är märkt på vänster bak vad som jag tycker liknar en Sköld...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp