Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Allt är upp och ner här idag? Aja, har en liten fundering ang hingsten Rolandinho H, Någon som har avkomma efter honom? Älskar stammen...
Svar
5
· Visningar
2 686
Senast: Twihard
·
Avel Jag har ett sto som betäcktes två gånger förra sommaren (naturlig betäckning). Hon tog sig ej på första försöket men på andra försöket...
Svar
5
· Visningar
1 521
Senast: gylle
·
Avel Ni som är lite bättre på det här med brunster o beteckningar än jag som är nybörjare! Mitt sto har nu stått en vecka hos hingsten...
Svar
1
· Visningar
1 314
Senast: Miaa
·
Avel Eventuellt blir det en betäckning här i år så det har tittats en del på hingstar under en tid. Avkomman kommer att bli en häst till...
Svar
5
· Visningar
1 724
Senast: Equilina
·
T
Avel Jag är intresserad av att höra vad ni har för åsikter och kunskap om Friendship. Var på Markebäck igår och tyckte han var jätteläcker +...
2
Svar
20
· Visningar
4 552
Senast: LadySara
·
Avel Ni som redan fått era föl i år (o innan oxå självklart).. Tempade ni era hästar för o se när det va dax? Isåfall, ska tempen va högre...
Svar
12
· Visningar
5 841
Senast: chippen86
·
Avel Hejsan jag har ett sto som vi tror är ett holländskt varmblod eftersom hon är märkt på vänster bak vad som jag tycker liknar en Sköld...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Zuzzi
·
Avel Jag är ett acelsto efter Cardento - Cortez - lugnar II, hon är startad upp till 135 innan en skada satte stopp för tävlandet när hon var...
Svar
15
· Visningar
2 519
Senast: elle12
·
Avel Lyfter ut inlägget om detta från annan tråd, detta är ju värt att ha en egen tråd om. Tycker själv att det är i stort sett identiskt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 444
Senast: poff
·
Avel Vilka hingststationer i världen (alltså inte Sverige) har en hingstkatalog som de gärna skickar till stoägare? Syftar på...
Svar
0
· Visningar
753
Senast: Opra
·
  • Låst
Avel Vad kostar det att betäcka med honom?
Svar
1
· Visningar
892
Senast: Görel
·
Avel Har ett 2 veckor gammalt föl med "duffusa" symtom.Fick svullna bakbenen för två dagar sen.Igår blev alla fyra svullna från kotan och...
Svar
14
· Visningar
2 120
Senast: _Eva_
·
Avel Min fina fölunge, 2 veckor gammal, har idag precis som jag misstänkte fått konstaterat inåtvända nedre ögonlock på båda ögonen :( Hon...
Svar
0
· Visningar
1 037
Senast: Bukefalist
·
Avel Jag ska betäcka mitt sto (Lansing-Contender) i år. Det är både stoets och mitt första föl, så vi är väldigt gröna på det här. Jag är...
Svar
7
· Visningar
1 968
Senast: _Peplis_
·
Avel Jag letar och letar men hittar inga reslutat från Hingsttest på Johnson. Är det någon som vet vad han fått för omdömmen exteriört samt...
2
Svar
20
· Visningar
3 938
Senast: poff
·
  • Låst
Avel Hej på er! Är det någon här på buke som sitter inne på lite info om NF som heter Värends? Eller kanske vet var man kan söka/fråga...
Svar
10
· Visningar
2 952
Senast: Görel
·
Avel Har ett swb hingstföl född för ca 2 veckor sedan. En riktig snygging, det är stoets första föl och hon har skött det jätte bra...
Svar
14
· Visningar
3 116
Senast: Oh_really
·
Avel Det här blir bättre och bättre. Jag var glad över en hästkanal, det blev ännu bättre med Road to Rio men det här är RIKTIGT bra...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Summerwind
·
Avel Jag hittar ingen information om Dunhill i år och han är borttagen ifrån Tullstorp. Finns det ngn som vet om han ens kommer finnas...
Svar
17
· Visningar
2 721
Senast: Miaa
·
Avel Igår när vi var ute hos hästarna var det en varg som passerade genom hagen:o Trodde såklart först att det var en lösspringande hund då...
Svar
15
· Visningar
2 090
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka