Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag är ett acelsto efter Cardento - Cortez - lugnar II, hon är startad upp till 135 innan en skada satte stopp för tävlandet när hon var...
Svar
15
· Visningar
2 513
Senast: elle12
·
Avel Lyfter ut inlägget om detta från annan tråd, detta är ju värt att ha en egen tråd om. Tycker själv att det är i stort sett identiskt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 306
Senast: poff
·
Avel Vilka hingststationer i världen (alltså inte Sverige) har en hingstkatalog som de gärna skickar till stoägare? Syftar på...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Opra
·
  • Låst
Avel Vad kostar det att betäcka med honom?
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Görel
·
Avel Har ett 2 veckor gammalt föl med "duffusa" symtom.Fick svullna bakbenen för två dagar sen.Igår blev alla fyra svullna från kotan och...
Svar
14
· Visningar
2 114
Senast: _Eva_
·
Avel Min fina fölunge, 2 veckor gammal, har idag precis som jag misstänkte fått konstaterat inåtvända nedre ögonlock på båda ögonen :( Hon...
Svar
0
· Visningar
1 030
Senast: Bukefalist
·
Avel Jag ska betäcka mitt sto (Lansing-Contender) i år. Det är både stoets och mitt första föl, så vi är väldigt gröna på det här. Jag är...
Svar
7
· Visningar
1 954
Senast: _Peplis_
·
Avel Jag letar och letar men hittar inga reslutat från Hingsttest på Johnson. Är det någon som vet vad han fått för omdömmen exteriört samt...
2
Svar
20
· Visningar
3 919
Senast: poff
·
  • Låst
Avel Hej på er! Är det någon här på buke som sitter inne på lite info om NF som heter Värends? Eller kanske vet var man kan söka/fråga...
Svar
10
· Visningar
2 941
Senast: Görel
·
Avel Har ett swb hingstföl född för ca 2 veckor sedan. En riktig snygging, det är stoets första föl och hon har skött det jätte bra...
Svar
14
· Visningar
3 111
Senast: Oh_really
·
Avel Det här blir bättre och bättre. Jag var glad över en hästkanal, det blev ännu bättre med Road to Rio men det här är RIKTIGT bra...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Summerwind
·
Avel Jag hittar ingen information om Dunhill i år och han är borttagen ifrån Tullstorp. Finns det ngn som vet om han ens kommer finnas...
Svar
17
· Visningar
2 718
Senast: Miaa
·
Avel Igår när vi var ute hos hästarna var det en varg som passerade genom hagen:o Trodde såklart först att det var en lösspringande hund då...
Svar
15
· Visningar
2 084
Senast: Lena_B
·
Avel Jag har sedan länge bestämt att min nästa häst ska bli ett halvblod, sto och allra helst med gulanlag. Men det verkar lättare sagt än...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
73 211
Senast: SWB
·
Avel Nu har äntligen den studen kommit i mitt liv då jag har möjlighet att köpa egen häst. Valet av ras är lätt, jag vill ha en övervuxen...
2
Svar
20
· Visningar
4 675
Senast: a1agnlju
·
Avel Jag är rätt säker på att jag kommer få en del negativa komentarer nu och det är jag beredd på, kritisera mig gärna men snälla förklara...
2
Svar
26
· Visningar
4 194
Senast: yennork
·
Avel Jag har förälskat mig i rasen Fellponny och nu vill jag ha hjälp att hitta fellponny-folk i Sverige! Jag försökte leta bland trådarna...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: Ojsan
·
Avel Funderar på att köpa ett sto av en bekant, stoet är dräktigt...vem kommer att stå som uppfödare när fölet föds om 2 månader? blir det...
Svar
8
· Visningar
3 184
Senast: MetalFairy
·
Avel Hej! Min häst är för närvarande utlånad på foder en längre tid, till någon som jag har fullt förtroende för. Denne vill nu ta föl på...
Svar
1
· Visningar
1 239
Senast: Masse
·
Avel Jag undrar om det är fler än mig som blir förvånade över hur mycket fel som döljer sig i reklamen för olika hingstar? Några exempel...
Svar
5
· Visningar
2 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp