Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej Jag har ett sto som blir nio år i år och funderar på att betäcka henne eventuellt vänta ett år till. När bör man inte betäcka sitt...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: Mitrolle
·
Avel Jag är inte så världsvan med olika hästraser, men är nu nyfiken på en ras som är ganska obekant för mig. Jag tycker de ser så...
2
Svar
20
· Visningar
6 216
Avel Dom har ju samma pappa. Men morfar är For Pleasure, eller Cardento. Vilken ska man välja? Jag har 2 halvsystrar som jag funderar på...
Svar
1
· Visningar
1 419
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Ska nu ta mitt första föl på mitt ena welshsto. Vill inte utge mig förmycket på ett forum därför vill jag ej lägga ut fullständig...
2
Svar
21
· Visningar
3 222
Senast: Asa_S
·
Avel drömmer gör man ju gärna, var på hingstvisning idag och hittade en som kunde passa till min tokfia, kollade upp stammen på den och såg...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Buck
·
Avel Urusel fråga eftersom allt är så beroende på, men dock... Jag är ut i fingerspetsarna en perfektionist. Jag sköter allt till punkt...
Svar
8
· Visningar
1 655
Senast: stjarnfrugt
·
Avel Min då 2 åriga islandshingst (med BLUP-betäckningslicens) betäckte 6st ston förra sommaren och inget av dem är dräktiga:cry: Två av...
Svar
6
· Visningar
1 749
Senast: drekaflúga
·
Avel Finns det någon som vet något om hingsten Cisco (E:Sandakan)? Ska rida in en valack som heter Lover Boy och sägs vara efter Cisco...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: rostad
·
Avel Nu vill jag ha alla svar och tankar som ni kan lämna om detta! Mitt sto har två år i rad kastat på dag 270 och nu dag 240 (3-4 dagar...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 209
Senast: chippen86
·
  • Låst
Avel Jag vet att det finns en Bravour tråd här nu. Men tänkte det kunde vara kul med en tråd där vi visar och berättar lite om våra Bravour...
Svar
1
· Visningar
5 776
Senast: Görel
·
Avel Hej jag letar efter lite information angående hingsten Siglavy Capriola XIX född 1978 (?). Eftersom jag inte kan hitta någon information...
Svar
2
· Visningar
1 520
Senast: caballus
·
Avel Igår nedkom mitt sto med en liten fuxhingst efter CaCa. CaCa är efter Cantos ue.Calypso Ask.Hittar ingen information eller bilder på...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Görel
·
Avel Hej! Skulle vilja veta lite om det är någon här som har ett avelssto som har tendens till att väva när det blir stressat? Hur har det...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: via
·
Avel Mitt 4-års sto fölade igår vid lunchtid och fick ett fint hingstföl e Balou du Rouet. Fölningen gick bra och fölisen mår jättebra och...
2
Svar
24
· Visningar
6 488
Senast: prallan
·
Avel Är lite i valet och kvalet om jag skall betäcka iår. Har ett par ston som det skulle vara intressant att ta föl på och är lite...
Svar
1
· Visningar
1 716
Senast: Concett
·
Avel Mitt sto har fått nässelutslag för andra gången på 3 veckor, sväller på hela huvudet och blir knottrig hela kroppen:cry:. Någon som...
Svar
7
· Visningar
1 505
Senast: Linna
·
  • Låst
Avel Ny tråd! Nej är jag med på bild? :eek: Då måste jag ju kolla i brevlådan på stört varför jag är det!
104 105 106
Svar
2 105
· Visningar
181 928
Senast: Fjellheim
·
Avel Hej! Nästa år vill jag betäcka min övervuxna ridponny. Tyvärr är hon okänd, imp från danmark. Jag funderar antingen på en...
Svar
12
· Visningar
2 085
Senast: hetluft
·
Avel Hej alla duktiga avelsintresserade! Jag är totalt grön på området, men vill verkligen lära mig mer! Jag har bestämt mig för att...
Svar
14
· Visningar
2 166
Senast: Tingeling
·
O
Avel Hej! Jag har ett halvblod som är efter Excall 596 och alltså då Excellens 472 som farfar. Är det någon som har bilder på någon av dom...
Svar
13
· Visningar
2 593
Senast: Olivia98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp