Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har velat fram o tillbaks ang hingstar, betäcka eller inte.... Nu efter många om och men har jag bestämt för att betäcka, det är ett...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 543
Senast: Ottilia
·
Avel Tänkte att denna tråd kunnde handla om Ardenner hästen.. det finns säkert en del här inne på "buke" som har eller håller på med just...
89 90 91
Svar
1 807
· Visningar
267 678
  • Låst
Avel Franska travaren Totem de Visais: Mamma har samma färg, pappa är fux. Mutation?
Svar
1
· Visningar
1 560
Senast: Görel
·
Avel Har under en längre tid suttit och funderat på betäcka mitt sto. Hon börjar komma upp i åldern (f-00) och vill inte vänta för länge. Har...
2
Svar
20
· Visningar
4 507
Senast: rostad
·
Avel Hej! Jag undrar om det finns någon här som har avkomma efter Fighting Alpha? Är intresserad av hur de är i psyke och hoppteknik...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: Emlan89
·
Avel Vill gärna ha lite tips och idéer från er :) Berättar lite om mitt sto: Är efter L'acteur-Midt west-Ibi light-Ceylon. 170...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 610
Senast: Jazz
·
Avel Som ponnynörd är jag inte insatt i seminsidan något vidare. Hur hittar man var alla seminstationer för AI finns någonstans? Har en...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Masse
·
Avel har 2 ston som ska betäckas. Har kollat lite på horestelex där man kan välja hingst o sto o se hur stammen på blivande föl blir...
Svar
13
· Visningar
1 446
Avel Jag har en hingst som jag skulle vilja frysa ner spema från innan han skall säljas. Har googlat galet efter prisuppgifter med tyvärr...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Verlin
·
Avel Hej! Snart är det dags för 3-årstest med min första unghäst. Jag har hela tiden haft för avsikt att visa själv, men nu börjar jag tveka...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Raja
·
Avel Hej! Har mina funderingar på att köpa en häst som har känd stam men står som okänd i passet. Kan man få in den där på något sätt...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: ch791022
·
Avel Nu behöver jag er hjälp igen.... Vi tänkte använda Johnson till ett av våra ston i år men jag kan för mitt liv inte hitta några...
Svar
2
· Visningar
3 037
Senast: Lakka
·
Avel Hej! Har ett hoppsto född 00 som ska ev. ska betäckas för första gången i år. Har dock dålig koll på lämpliga hingstar men vet att...
Svar
18
· Visningar
2 056
Senast: cirkus
·
Avel Jag är vädigt sugen på att använda cornet obelinski till mitt sto, men jag hittar inga upgifter om var han står upstallad och vad han...
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: dobbis
·
Avel Någon som hade tänkt gå på detta? Det är i Flyinge 4 april och Strömsholm 5 april. Vänder sig till ryttare, tränare, hästägare...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: ranunkel
·
Avel Försökt få kontakt med hingsthållaren utan resultat, Men undrar om någon sett camaro M bli riden? hittar nämligen ingen video på honom...
Svar
6
· Visningar
2 481
Senast: sun69shine
·
Avel Funderar starkt på att använda De Niro till ett av våra ston i år. Är det någon nackdel att använda en så gammal hingst trots att han...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: Miaa
·
Avel Någon som vet nån hingst som ska anmälas? Någon här inne som ska visa? Alltid kul att följa med :)
28 29 30
Svar
582
· Visningar
82 487
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Kan man få tag på Sezuan i Sverige utan att köra sitt sto till Danmark. Någon som vet?
Svar
9
· Visningar
2 577
Senast: Verlin
·
Avel Vart är hingsten Tailormade Temptation ? Finner honom inte längre tillgänglig varken i DK eller hos någon annan och har ett sto som är...
Svar
9
· Visningar
1 772
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp