Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luxus var mycket vacker men alltför oprövad för mitt val just nu. Valde ju Rosevelt förra gången och blev mycket nöjd med avkomman. Men denna gången vill jag testa något mer beprövat...
Därför tänker jag istället såhär... Varför ta en son till prestationshingstarna? Jovisst kan de förbättrat en del egenskaper, men bara för att sönerna är fina och bra så säger det inte alls att de ska nedärva sig på samma säkra sätt... Jag vill istället betäcka med fadern och få den där fina "sonen" i mitt stall. Så tänker jag välja denna gången iallafall för att testa
De Noir har jag tittat på då jag valde Rosevelt. Mycket fin och jag gillar matcho blodet i honom. Kul att du är då nöjd med din avkomma
Furstenball tycker jag mycket om, verkar vara mycket trevlig
Får jag betäcka med don schufro nuförtiden och få den reggad i asvh? Florencio har jag nämnt som en kandidat, roligt om någon har erfarenhet av någon avkomma till hingstarna i rubriken.
Billiga är de inte, men tar jag bara föl vart tredje år på mina två ston så har jag bestämt mig för att prislappen inte ska få styra :-D
Fast det sa jag inte att några av dina förslag var, luxus tycker jag är det och det står jag fast vid...
Hur ser hon ut i benen? Midt-West Ibi-Light har lägst ben-blup av alla hingstar och Ceylon var långt ifrån korrekt.
Jag tycker att Bocelli är ett bra förslag, och avkommorna är efterfrågade om man måste sälja. Vill du titta på något ovanligt har Tabasco utvecklats väldigt positivt men jag har aldrig sett någon avkomma till honom. Likaså Bellman och hans pappa Hermes.