Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag är vädigt sugen på att använda cornet obelinski till mitt sto, men jag hittar inga upgifter om var han står upstallad och vad han...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: dobbis
·
Avel Någon som hade tänkt gå på detta? Det är i Flyinge 4 april och Strömsholm 5 april. Vänder sig till ryttare, tränare, hästägare...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: ranunkel
·
Avel Försökt få kontakt med hingsthållaren utan resultat, Men undrar om någon sett camaro M bli riden? hittar nämligen ingen video på honom...
Svar
6
· Visningar
2 486
Senast: sun69shine
·
Avel Funderar starkt på att använda De Niro till ett av våra ston i år. Är det någon nackdel att använda en så gammal hingst trots att han...
Svar
8
· Visningar
1 698
Senast: Miaa
·
Avel Någon som vet nån hingst som ska anmälas? Någon här inne som ska visa? Alltid kul att följa med :)
28 29 30
Svar
582
· Visningar
82 586
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Kan man få tag på Sezuan i Sverige utan att köra sitt sto till Danmark. Någon som vet?
Svar
9
· Visningar
2 581
Senast: Verlin
·
Avel Vart är hingsten Tailormade Temptation ? Finner honom inte längre tillgänglig varken i DK eller hos någon annan och har ett sto som är...
Svar
9
· Visningar
1 777
Senast: KickiH
·
Avel Mitt sto är på dygn 200 idag. Hon har alltså rätt lång tid kver. Jag har hållit igång henne hela tiden men det har varit väldigt basic...
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: Habina
·
Avel Någon som har erfarenhet av Varmblod, större modellen och tex Andalusier/Frieser hingst? :) :banana:
Svar
0
· Visningar
610
Senast: Fame
·
Avel sitt sto och få se blivande fölets stamträd. Har sökt och sökt på google men hittar inte den sidan. Någon som vet vad den hette och om...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: allstar
·
Avel Hejsan! Jag har blivit erbjuden att ta emot en nordsvensk sto vilket jag inte kan neka eftersom de är helsyster till valacken jag...
Svar
6
· Visningar
1 591
Senast: tuaphua
·
Avel Jag har fått upp ögonen för VDLs hingst Emilion, när jag kontaktade dem och dessutom fick informationen om att han går på TAI blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 836
Senast: Verlin
·
Avel Har lite lösa funderingar på att ev betäcka mitt xx sto. Be my chief - music streak. ca 161 cm...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: rostad
·
Avel Skulle behöva lite förslag på hingstar, främst dressyr, men gör inget om det finns lite hoppkapacitet. Stoet är e: Rubinrot-Ganesco och...
Svar
9
· Visningar
1 670
·
Avel Hade ni valt att använda er utav FAI-sem på ett sto som är 13 år och aldrig haft föl innan? Hingsten har inga uppgifter på...
Svar
4
· Visningar
990
·
Avel Har nu köpt ett lettiskt halvblodssto och har funderingar att ta föl efter henne, men jag är inte så insatt i aveln och tänkte att nån...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: snutt
·
Avel Har en liten fundering. Jag har ett sto som är dräktig som går tillsammans med en valack. Han är 20 år och en riktigt gentleman. Dom har...
2
Svar
21
· Visningar
5 834
Senast: Ingridl
·
Avel :D Har en 2 årig Amerikans Miniatyr-hingst som jag tänkt ska brukas lite i avel. Än sålänge så har han inte fattat att han är född...
Svar
9
· Visningar
2 131
Senast: Cornelia
·
Avel Gör en utbrytare från bruksprovstråden och skriver mina funderingar här istället. Det här med hobbyavel är ju något som är populärt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 575
Senast: Flippeti
·
Avel Hej Nu slänger jag mig in i denna djungel i gen och hoppas att jag kan få något gått råd och tips av er! Har ett sto e...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka