Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan hoppar in här men har följt era spännande inlägg ett tag . Har ett kallblodstrsto som bet förra året , brunsta som en tok när vi fick hem henne men på UL 18d va hon dräktig ,hon fortsatte brunsta så jag tog ett blodprov vid 120d och det visade att hon ej va dräktig och senare tog jag ett urinprov som också det visade att hon EJ va dräktig . Men hela tiden har det kännts som hon ändå är dräktig nu sista veckorna har hon fått mer dräktigmage och har blivit så mkt mer gosig fixar med min dotters hår och hela henne samtidigt som hon smågnäggar så sött man får inte hålla händerna länge på hennes högra sida av magen då flyttar hon sig lite surt (har tyckt att jag sett fosterrörelser däro juver har blivit lite större och svullen framför, så har hon vart i ca 2 mån äter inte med samma aptit småkissar efter hon kissat, bäddat lite i sin box vid ett par tillfällen. mår annars bra och är glad och pigg men trots det även tröttare. Står mera själv i hagen nu (hon går med ett annat sto). Har inte velat rektalundersöka henne då hon var spänd och stressad vid första UL.Jag har hela tiden räknat henne som dräktig vad gäller foder etc. Jag tror att det kommer en fölis, eller blir jag lurad vad tror ni? Har ngn mer fått samma svar på prover och det har kommit en fölis ändå? Idag är hon isf på dygn 327 Moderator/admin ta bort mitt inlägg om det inte passar in här Vill även önska alla som går i väntan och som har fått sina fina fölisar stort lycka till ska försöka fixa bild men jag måste ha hjälp hihi inge duktig på data direkt
Tillägg: Ta inte med så många smilisar, bli otroligt jobbigt att läsa.
När man ändå är inne på "jobbigt att läsa" vore det bra om folk inte använde citatsvar när de svarar på ett inlägg som ligger precis före.
Jag får spel när nån först lägger in 5 bilder på en häst, sen svarar 3 personer med citatsvar, och lägger till "jättesöt".
När man ändå är inne på "jobbigt att läsa" vore det bra om folk inte använde citatsvar när de svarar på ett inlägg som ligger precis före.
Jag får spel när nån först lägger in 5 bilder på en häst, sen svarar 3 personer med citatsvar, och lägger till "jättesöt".
Men se då det positiva i att vi uppmanar folk att inte ta citatsvar på inlägg med 17 bilder?
Bukefalos vore roligare om det var lättläst.
tack tack
Och nu ska du ta citatsvar, och skriva "ingen orsak".