Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag har sedan länge bestämt att min nästa häst ska bli ett halvblod, sto och allra helst med gulanlag. Men det verkar lättare sagt än...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
73 386
Senast: SWB
·
Avel Nu har äntligen den studen kommit i mitt liv då jag har möjlighet att köpa egen häst. Valet av ras är lätt, jag vill ha en övervuxen...
2
Svar
20
· Visningar
4 705
Senast: a1agnlju
·
Avel Jag är rätt säker på att jag kommer få en del negativa komentarer nu och det är jag beredd på, kritisera mig gärna men snälla förklara...
2
Svar
26
· Visningar
4 213
Senast: yennork
·
Avel Jag har förälskat mig i rasen Fellponny och nu vill jag ha hjälp att hitta fellponny-folk i Sverige! Jag försökte leta bland trådarna...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: Ojsan
·
Avel Funderar på att köpa ett sto av en bekant, stoet är dräktigt...vem kommer att stå som uppfödare när fölet föds om 2 månader? blir det...
Svar
8
· Visningar
3 203
Senast: MetalFairy
·
Avel Hej! Min häst är för närvarande utlånad på foder en längre tid, till någon som jag har fullt förtroende för. Denne vill nu ta föl på...
Svar
1
· Visningar
1 243
Senast: Masse
·
Avel Jag undrar om det är fler än mig som blir förvånade över hur mycket fel som döljer sig i reklamen för olika hingstar? Några exempel...
Svar
5
· Visningar
2 134
Avel Hej! Jag undrar hur man kan få tag på resultatet av 70 dagars testet vid Tyska Landgestuet Celles, hösten 2010? Jag vill ha reda på...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: chilipop
·
G
Avel Väntar ett föl efter Cartier i slutet på Juni :D. Vet inte så mycket om han annat en det som står på Eklunda. Undrar om det finns någon...
2 3
Svar
45
· Visningar
11 278
Senast: Cheran
·
G
Avel Någon som har sett honom live? Positivt och negativt om honom eller annan info uppskattas! Tack på förhand
5 6 7
Svar
130
· Visningar
31 681
Senast: Hoppiz
·
Avel Är det någon här som vill dela med sig av erfarenheter? För och nackdelar? Hållbarhet? Driftkostander? Någonsin nekad pga...
Svar
19
· Visningar
6 694
Senast: elarn
·
Avel Hur gör ni som föder upp hästar och börjar annonsera ut dom direkt efter att dom är födda, Fölet är ju inte leveransklart förens...
Svar
6
· Visningar
3 867
Senast: Chambery
·
Avel Är hästar med vita tecken snällare än hästar utan?
2
Svar
38
· Visningar
3 950
Senast: Lobelia
·
Avel Jag är lite nyfiken på hur Ci Ci Senjor Ask avkommor är/blir! Temprament, typ, gångarter mm Är det någon som har träffat eller har...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: Capel
·
Avel Vad anser ni om benställningen på denna häst? 4-år 3-år 2-år Han är utställd som 2 och 3 åring och även visad på...
2
Svar
21
· Visningar
5 758
Senast: Myelin
·
Avel Vill dela med mig av en smidig lösning för fölövervakning. Sätt upp en nätverkskamera i boxen. Använd dig av en router med mobilt...
Svar
3
· Visningar
5 405
Senast: ponniplutt
·
Avel Har fått ögonen på denna fina hingst :love: och hans finns på TAI till riktigt bra pris, som de flesta holst. hingstar! MEN är dt någon...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: elle12
·
Avel Jag skulle vilja ha lite tips på hingstar som har rykte om sig att lämna bussiga, trevliga, arbetsvilliga, lätthanterade hästar. Det...
2
Svar
25
· Visningar
3 362
Senast: Victovie
·
M
Avel Nån som sett något föl efter honom? Borde ju kommit ett 20-tal under sommaren! Eller nån som har sett hingsten live och kan berätta...
2
Svar
24
· Visningar
6 402
Avel Hej! Håller på att förbereda sakta men säkert inför fölningen :laugh: Vad packar ni i "fölväskan"? Tyvärr verkar inte sidan med samma...
2
Svar
33
· Visningar
6 211
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar