Poetic Justice

Sv: Poetic Justice

poetic Justice är en mycket fin connermarahingst.
han står uppstallad på Flammabyggets stuteri i Laholm och ägs av fam. Nätterqvist.

http://www.flammabygget.se

kram victoria
 
Sv: Poetic Justice

:mad: en justiceavkomma finns på min ridskola. han är en av dom som hoppar bäst och han är lätt att hantera!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Poetic Justice

D-ponnyn som jag hyr heter Poetics Compagne och han är efter Poetic då. Han är jätte lik (fler bilder på instagram, poeticscompagne) och har fin teknik. Han är riktigt underbar och mysig, har aldrig varit med om något problem i hanteringen.
 

Liknande trådar

Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: athena
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: Emro
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 473
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp