Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter … en anka som hette Rurik. Han gillade pälsmössor och …
Svar
10
· Visningar
644
Senast: Cafer
·
Kropp & Själ När jag jobbade på midsommar och dukade fram glas till den gemensamma lunchen fick jag glassplitter i ett finger på vänster hand. Det...
Svar
11
· Visningar
13 975
Hemmet När vi flyttade in för 11 år sedan snabbrenoverade vi genom att måla allt vitt, jag gillar fortsatt vita hem men har drabbats av en...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 605
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Jag letar efter en klänning, och hoppas att ni kan hjälpa mig! Vill ha en ungefär strax-ovan-knät-längd, långärmad klänning utan allt...
2
Svar
30
· Visningar
2 546
Kropp & Själ Alltså jag håller på att bli galen på mig själv... Lång historia kort, jag röker inte, dricker inte kaffe och nästan ingen alkohol. Men...
2
Svar
30
· Visningar
2 722
Senast: durachiny
·
IT & mobiler Jag är en idéspruta av dess like, men har svårt att förklara för omgivningen med vad jag menar många gånger och kom på den briljanta...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Misantropi
·
Kropp & Själ Dottern och sonen hoppade studsmatta i förmiddags när olyckan plötsligt var framme. Sonen hoppade så att dottern flög upp och landade...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har fått ärva min pappas pendelur enligt ovan. Det är slitet, men fungerande och nu avtorkad och upphängt på en innervägg utan andra...
Svar
8
· Visningar
507
Senast: Murphy
·
Samhälle Jag är så heligt förbannad just nu, eller har varit det en tid. Vissa länder bryter öppet mot de lagar och förordningar de påtog sig när...
Svar
1
· Visningar
738
IT & mobiler Vart har ni er mail adress? Vilka är populära, lätta och enkla att använda?
Svar
18
· Visningar
938
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Ett ganska nytt fenomen som jag önskar att någon kan förklara för mig. När jag går längre promenader (1-2 timmar) blir fingrarna så...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: tanten
·
Mat Fick hem en jäkla massa flintastekar idag, utgånget 2019 men har varit fryst och majoriteten marinerade med het chili. Grillning i all...
Svar
7
· Visningar
2 867
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Svårt med rubrikvalet... Börjar med att tala om att jag väntar på svar på den MRT-undersökning som är gjord, som en del i en annan...
Svar
3
· Visningar
470
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Eftersom ”dumma frågor” är stängd så...🤷🏻‍♀️ Satt och kikade på en bekants instastory, fin sommarkväll, grillfest med kanske 8-10...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Nu är det tredje gången det händer på kanske 1,5 månad. Det börjar med bultande huvudvärk, sedan gör nacken jätteont, huden blir öm...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 882
Senast: SiZo
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd, den gamla blev låst! :up: Idag tar jag det mest lugnt, men igår tränade jag böj och gjorde även gående utfall. Har...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
67 738
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter En för mig ny företeelse. En bärodling i byn har tydligen konstateras ha något som heter phytophtora på hallonen. Det är en svamp som...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: tanten
·
Relationer Vad tycker ni om detta? Det pratas väldigt lite om människor som i en period inte jobbar. Jag är sedan några år medföljande...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 530
Senast: Manji
·
Hemmet Jag är inte så insatt i begreppen eller hur jag ska googla, så jag hoppas att någon här kanske kan hjälpa mig. Jag vill scanna in en...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Brukar kolla dessa program och har tyckt att dr Now är lite väl hård i tonen. Nu tror jag de sänder avsnitt från äldre säsonger och han...
Svar
7
· Visningar
1 652
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp