Vilket fackförbund??

Kommunal om du jobbar privat, seko om du jobbar pÄ DV.
MÄnga leg. DSS pÄ mitt jobb Àr dock med i naturvetarna (privat djursjukhus).
För veterinÀrer Àr det naturvetarna.
NaturvetarnakĂ€nns inte rĂ€tt, bör vara seko, kollar med dem i morgon👍

NaturvetarnakĂ€nns inte rĂ€tt, bör vara seko, kollar med dem i morgon👍
Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.

Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.
Ok, sÄ dÄ borde jag alltsÄ fortsÀtta i kommunal, trots att jag jobbar statligt?

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Det kan vara sÄ att jag har jobb pÄ gÄng som allt-i-allo/vaktmÀstare. Idag var jag dÀr för andra gÄngen och trÀffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb NÄgon som vet om det ens gÄr att komma Ät mybenefit (förmÄnsportal) för tvÄ olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tÀnker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
524
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt fÀrska siffror ökade andelen barn som fÄtt en adhd- diagnos med 50% mellan Ären... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 007
Senast: Badger
·
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gÄ in pÄ orsaken bakom? Vilka typer av tjÀnster Àr aktuella att söka nÀr man...
Svar
15
· Visningar
1 105
Senast: Squie
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Hull..?
  • Gör stigbyglarna skillnad?