Vilket fackförbund??

Kommunal om du jobbar privat, seko om du jobbar pÄ DV.
MÄnga leg. DSS pÄ mitt jobb Àr dock med i naturvetarna (privat djursjukhus).
För veterinÀrer Àr det naturvetarna.
NaturvetarnakĂ€nns inte rĂ€tt, bör vara seko, kollar med dem i morgon👍
 
NaturvetarnakĂ€nns inte rĂ€tt, bör vara seko, kollar med dem i morgon👍
Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.
 
Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.
Ok, sÄ dÄ borde jag alltsÄ fortsÀtta i kommunal, trots att jag jobbar statligt?
 

Liknande trÄdar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det omrÄdet, har Àven...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: Tilly_85
·
L
Skola & Jobb DethÀr Àr inte aktuellt förmig NU utan det Àr mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jÀtte gÀrna vilja fÄ tips om nÄn hÀr...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Rosett
·
  • LĂ„st
SamhÀlle Jag har funderat en hel del pÄ svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först sÀga att jag inte lÀgga nÄgra...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 320
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Den hÀr vintern har fÄtt mig att undra om jag verkligen orkar fortsÀtta köra buss. Jag Àlskar det verkligen, det Àr mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 101
Senast: BernT
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 30
  • TrĂ„den för spĂ„r
  • RetrievertrĂ„den

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp