Kommunal om du jobbar privat, seko om du jobbar pÄ DV.Ok, ska kolla upp det![]()
MÄnga leg. DSS pÄ mitt jobb Àr dock med i naturvetarna (privat djursjukhus).
För veterinÀrer Àr det naturvetarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommunal om du jobbar privat, seko om du jobbar pÄ DV.Ok, ska kolla upp det![]()
NaturvetarnakÀnns inte rÀtt, bör vara seko, kollar med dem i morgonKommunal om du jobbar privat, seko om du jobbar pÄ DV.
MÄnga leg. DSS pÄ mitt jobb Àr dock med i naturvetarna (privat djursjukhus).
För veterinÀrer Àr det naturvetarna.
Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.NaturvetarnakÀnns inte rÀtt, bör vara seko, kollar med dem i morgon![]()
Ok, sÄ dÄ borde jag alltsÄ fortsÀtta i kommunal, trots att jag jobbar statligt?Det Àr skillnad pÄ djurvÄrdare och leg djursjukskötare. FörstnÀmnda tillhör kommunal pÄ min arbetsplats, sistnÀmnda ocksÄ men det Àr mÄnga leggade emot och Àr dÀrför med i naturvetarna istÀllet. En djurvÄrdare borde inte ha nÄgot större behov för ett akademiskt fackförbund.
Eftersom du Àr statligt anstÀlld sÄ kan det gÄ under Seko, i annat fall Àr det kommunal.Ok, sÄ dÄ borde jag alltsÄ fortsÀtta i kommunal, trots att jag jobbar statligt?