Trott
Trådstartare
Tack!Bergenia! Sannolikt hjärtbergenia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Bergenia! Sannolikt hjärtbergenia.
Gillar hatthyllan, var har du köpt den?Farstun eller vad man kallar det
Köpte den på byns trädgårdshandel, stod i reahörnet.Gillar hatthyllan, var har du köpt den?
Jag älskar skohyllan, vart har du köpt den?Farstun eller vad man kallar det
Ikea hemnes är detJag älskar skohyllan, vart har du köpt den?
Oh ganska ny? brukar kolla ibland där. Skulle behöva en ny.Ikea hemnes är det
Nja, köpte den för ett år sedan, tror den funnits ett tag jag hade tur och hittade en på fyndet, så gav 400 kr istället för 600 och slapp skruva ihop denOh ganska ny? brukar kolla ibland där. Skulle behöva en ny.
Då är det mina taskiga serch skillsNja, köpte den för ett år sedan, tror den funnits ett tag jag hade tur och hittade en på fyndet, så gav 400 kr istället för 600 och slapp skruva ihop den
HahaDå är det mina taskiga serch skills
Japp, det är mina taskiga search skills. Det är ju en bänk med skoförvaring å då kan man inte söka på skohylla
Ja precis det jag gjort, missat hur mycke som helst tydligenHaha
Men vad märkligt att dom inte lagt in den under skohylla också, det hade jag nog också sök på om jag letat.
Härligt att du uppdaterar.Då har det gått ganska lång tid sen senast, och huset är fortfarande inte klart
Men, jag har gjort färdigt garderoben i farstun! Ett steg åt rätt håll, och jag har hittat knoppar till köket, hade flax och hittade exakt rätt på tradera tillslut! Ska bara köpa fler skruv, sen ska jag försöka få upp dem.
Trappan är inte slipad, badrummet uppe inte påbörjat än, och det är inte murat vid öppna spisen
Blev väldigt stor skillnad i garderoben!
Visa bifogad fil 60164
Hela 2019 och 2020 har varit påfrestande, varit sjukskriven i omgångar och har haft ett jobb som dränerat mig och som jag tillslut nu hösten 2020 sa upp mig ifrån under pågående sjukskrivning, så det har varken funnit tid eller energi att göra något förrän nu.