Så fint med blått!Nu börjar det bli mer likt ett kök
Visa bifogad fil 13654
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint med blått!Nu börjar det bli mer likt ett kök
Visa bifogad fil 13654
Om du tänker på kaklet så är det "grafitgrått" eller nått sånt, men misstänker att ljuset har gjort det blåaktigtSå fint med blått!
Åh ja jag ser att det är ljuset nu, men grått är ju också jättefintOm du tänker på kaklet så är det "grafitgrått" eller nått sånt, men misstänker att ljuset har gjort det blåaktigt
Om jag fortfarande är sugen när jag är klar med mina egna så kommer jag Jag längtar efter att få börja med mina fönsterOm någon vill komma och hjälpa att skrapa, måla och kitta fönster i sommar så säg till jag kan bjuda på mat och sovplats i mitt färgglada hem
Visa bifogad fil 14114
Du är välkommen!Om jag fortfarande är sugen när jag är klar med mina egna så kommer jag Jag längtar efter att få börja med mina fönster
Jag längtar efter att få börja med mina fönster
Ordna en happening!Om någon vill komma och hjälpa att skrapa, måla och kitta fönster i sommar så säg till jag kan bjuda på mat och sovplats i mitt färgglada hem
Visa bifogad fil 14114
Vad är det för växter?Från det här hållet ser min trädgård rätt tråkig ut tror dock jag kan få den mysig efter lite jobb
Visa bifogad fil 14126
kommer inte ihåg nu vad dom hette @Philosophia visst var du som visste vad den hette?Vad är det för växter?
kommer inte ihåg nu vad dom hette @Philosophia visst var du som visste vad den hette?