Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara o gå ut o mäta,längd x bredd.Blev förresten förvånad när jag skulle fixa försäkringen, då fick jag upp att huset bara är 83 kvm. Trodde det låg på 100 iaf tur det känns rymligare!
Äh det vet jag inte om jag orkarBara o gå ut o mäta,längd x bredd.
Har du snedtak på övervåningen? De räknar bara golvyta med viss takhöjd.Blev förresten förvånad när jag skulle fixa försäkringen, då fick jag upp att huset bara är 83 kvm. Trodde det låg på 100 iaf tur det känns rymligare!
Jo det har jag ju iof, både sovrummet och syrummet samt badrummet uppe har ju snedtak. Tror höjden är runt 130 på väggarna vid snedtaken. Har iaf för mig att panelen vi satte upp i syrummet var 120 cmHar du snedtak på övervåningen? De räknar bara golvyta med viss takhöjd.
Mitt lilla hus har bara 74 kvadrat. Fast det är två våningar och fyra rum. Men rejält med snedtak på övervåningen. Mig gör det inget. Men avkomman säger att hen pga sin längd kommer att säja omedelbart när jag ramlar av pinn eftersom hen inte kan bo där. Hen kan bara gå raklång i mitten av rummen uppe
Sedär. Räkna bort all golvyta under snedtak så ska du se att det blir andra siffror.Jo det har jag ju iof, både sovrummet och syrummet samt badrummet uppe har ju snedtak. Tror höjden är runt 130 på väggarna vid snedtaken. Har iaf för mig att panelen vi satte upp i syrummet var 120 cm
Har du snedtak på övervåningen? De räknar bara golvyta med viss takhöjd.
Mitt lilla hus har bara 74 kvadrat. Fast det är två våningar och fyra rum. Men rejält med snedtak på övervåningen. Mig gör det inget. Men avkomman säger att hen pga sin längd kommer att säja omedelbart när jag ramlar av pinn eftersom hen inte kan bo där. Hen kan bara gå raklång i mitten av rummen uppe
Älskar den där tapeten så snygg.Idag har jag och mamma spacklat I köket. Imorgon putsa och sätta tapet vi fick även för oss att sätta två våder tapet i trappan.
Visa bifogad fil 13357
Jag också! @Trott har tittat trånande åt den och försökt att 1: komma på var jag skulle vilja ha den och 2: försökt lista ut hur jag ska övertyga sambon om det förträffliga med färgÄlskar den där tapeten så snygg.