Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är den här tapeten de menar?
Den är från boråstapeter colorama hade/har rea (till 4/3), så 9 rullar har jag betalat 595 kr för!
Aha den i köket  ja jag gillade också denMenade dock den som fanns kvar fläckvis
Aha den i köket  ja jag gillade också den
Haha jag vet jag hade gärna behållit den gröna i köket, men den har vart sen - 74 och därför varken hel eller fräsch längreDu har bra smak
så väldigt ...orangeIdag ska lilla toan få golv, jag roar mig med att ta tag i pannrummet...
Visa bifogad fil 12387
Haha det menar du inte! trappan ner i källaren är ungefär samma färg... "hallen" utanför är typ ljusgul eller nått... Om vi säger så hör, jag kommer måla om där nere så småningomså väldigt ...orange
Om du byter det mot olika nyanser av grön så har du vår källare Som att färgen tagit slut och man tog bara en ny grönfärg och körde på Och verkligen målat allt så!Idag ska lilla toan få golv, jag roar mig med att ta tag i pannrummet...
Visa bifogad fil 12387
Var grejerna där när du flyttade in eller hade du glömt bort dom?Sådärja! Hittade ett helt nytt solur som inte är monterat, samt slipmaskin från black & dekker och en hörnslipmaskin. Men hittade också en jävla massa skit
Visa bifogad fil 12427
Dom var där vi har köpt en äldre farbrors hus, så hela källaren var full med bråte. Och huset med för dem delen, vi hjälptes åt att tömma det innan vi tog över, men källaren fick liksom va.Var grejerna där när du flyttade in eller hade du glömt bort dom?
Kanon.Dom var där vi har köpt en äldre farbrors hus, så hela källaren var full med bråte. Och huset med för dem delen, vi hjälptes åt att tömma det innan vi tog över, men källaren fick liksom va.
Den där blå har jag faktiskt inte valt, den är lite för blå egentligen, men menDu är verkligen inte rädd för färger Är lite avundsjuk på att jag gärna fegar för att jag inte orkar göra om det om 3 mån ifall jag ledsnar eller tycker det blev bläääääää.
Vem valde den?Den där blå har jag faktiskt inte valt, den är lite för blå egentligen, men men
Mamma. Jag skickade en färgkarta med typ "nått åt det här hållet" instruktioner, hon fick färgen blandad, vi målade och den var betydligt blåare än vi båda väntat oss ...Vem valde den?
(jag har vuxit uppmed en blå toa.... Och titta vad det gjorde med mig )