Trott
Trådstartare
Han kommer inte ha nått val men han har gillat alla andra tapeter jag valt så det ska inte vara någon faraÄr maken lika förtjust?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kommer inte ha nått val men han har gillat alla andra tapeter jag valt så det ska inte vara någon faraÄr maken lika förtjust?
Har påbörjat tapetsering av hallen idag. Vi ska fortsätta på torsdag har även hittat tapet till gästrummet. Får se om vi hinner börja på det under helgen.
Visa bifogad fil 11712
Haha ja det är det verkligen! Den ska gå från hallen nere och vidare upp i hallen uppe. Många kanske tycker den är "för mycket" men jag älskar den
Ja smaken är ju som baken, både bred och delad brorsan har mycket furu, gillar lite murriga färger och avskyr den vita tapet han har i vardagsrummet medan min mamma älskar den (hon har samma i sitt vardagsrum). Och ofta kan det vara snyggt hos andra även om man själv inte vill ha detJag håller med @tanten, de är verkligen "du" Det är ju det viktiga, huvudsaken är ju att man trivs själv. Jag är övertygad om att en del avskyr de tapeter jag gillar och att det absolut är för mycket furu i mitt hus (vilket jag inte tycker då ).
De gamla tapeterna från 70-talet som är kvar i mitt hus verkligen suger energi ur en, de är helt vidriga.
Jag har ju sagt att vi ska göra nåt åt dem!De gamla tapeterna från 70-talet som är kvar i mitt hus verkligen suger energi ur en, de är helt vidriga.
Vi har fått igång el på övervåningen, och vattnet är igång vi är klara med mitt sovrum också. Till veckan ska vi börja sätta tapet i syrummet.
Visa bifogad fil 10681
Den kommer från RustaVad är det för tapet? Helt underbar
Tapeten vart så bra där
Jättefint, verkligen! Jag blir glad av den.
Jag gillar verkligen den gamla gröna tapeten .Ja nog är det mycket jobb! Visa bifogad fil 11859
Jag gillar verkligen den gamla gröna tapeten .
Jag gillar verkligen den gamla gröna tapeten .
Den är från boråstapeter colorama hade/har rea (till 4/3), så 9 rullar har jag betalat 595 kr för!Jag också