Varje gång jag inser att jag kan säga "när jag var liten fanns inte mobiltelefon eller internet". (mer än på nått jäkla universitet eller nått då)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju barn
jamen visst är det märkligt, att ens gamla klasskompisar ser ut som tanter/gubbar... Hur kan det vara så, när jag fortfarande ser ut som en 20-åring??Man ser en medelålders kärring/gubbe på ICA och inser att det är en gammal klasskompis...
Man ser en medelålders kärring/gubbe på ICA och inser att det är en gammal klasskompis...
Och berättar om alla powerpoints de gjorde på mellanstadiet. Och man ba "Power points, vi hade lila stenciler som luktade jättegott!".När ens klasskamrater (på universitetet) är födda samma år som man själv tog studenten.
Haha, på tal om det! På universitetet stod det en OH-apparat(?) i korridoren och flera av de i min klass förstod inte vad det var för något.Och berättar om alla powerpoints de gjorde på mellanstadiet. Och man ba "Power points, vi hade lila stenciler som luktade jättegott!".
Precis så!Och berättar om alla powerpoints de gjorde på mellanstadiet. Och man ba "Power points, vi hade lila stenciler som luktade jättegott!".
Mina barn tror att jag ljuger när jag berättar om min kompis som en kväll surfade igenom hela internet och sen laddade ner det. Till en diskett, dessutom. Men det gick ju faktiskt att göra då, och ja, det var på ett jäkla universitetVarje gång jag inser att jag kan säga "när jag var liten fanns inte mobiltelefon eller internet". (mer än på nått jäkla universitet eller nått då)
jamen visst är det märkligt, att ens gamla klasskompisar ser ut som tanter/gubbar... Hur kan det vara så, när jag fortfarande ser ut som en 20-åring??
Haha, på tal om det! På universitetet stod det en OH-apparat(?) i korridoren och flera av de i min klass förstod inte vad det var för något.
Skrivmaskin...Plinget när de äter majs i kalleankasjul kommer från en slags föregångare till dator + skrivare. Sådana med Pling använde jag på mitt första sommarjobb.